    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: kto ma rację?
    Date: Tue, 11 May 2010 17:01:55 +0200
    <hs91ip$2tv$1@inews.gazeta.pl> <hs92lr$78f$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <hs9ckq$bfk$2@inews.gazeta.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <hsatfp$6nm$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>

    (...)
    > Zwłaszcza to hamowanie prawie do zera przed każdym skrzyżowaniem bo ktos
    > będzie chciał skręcić w lewo nie ma nic wspólnego z korkowaniem...

    Nie chcę Ciebie martwić, ale na tę okoliczność są stosowane zapisu
    w Konwencji wiedeńskiej, oraz w naszym PoRD - znaczy się pudło.

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Kodeks *I* stosowne oznakowanie to nie sam kodeks.

    Czy ja mam to farbkami namalować? Kodeks swoją ścieżką - nie może być
    wewnętrznie sprzeczny, bądź pozwalać na debilną interpretację
    literalną (czego mamy tutaj zwolenników), tylko na interpretację
    zgodną z intencjami ustawodawcy - stąd wiele zapisów w PoRD jest
    zbędne, bądź stoi w sprzeczności z zasadami ogólnymi.

    > Oraz nie zapominajmy
    > o egzekwowaniu przepisów tego kodeksu, AFAIR jazda lewym pasem bez
    > wyprzedzania w Nieczech jest "nieco" mocniej ścigana niż u nas...

    A co to ma do rzeczy? Skoro w Polsce nie pilnują, to należy kodeks
    zmienić na gorszy? Tak?

    > Ale nie są i prędko nie będą.

    Aha, czyli należy akceptować patologiczną sytuację w tej materii..

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.