  • Data: 2010-05-11 14:27:54
    Temat: Re: kto ma rację?
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości
    news:4be90bf0$0$2587$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie ma tam żadnej strzałki, a nawet to zwężenie jak wczoraj wieczorem
    > jechałem nie było jakoś specjalnie zwężeniem a lekkim łukiem drogi, więc
    > nie mogłem nikomu zajechać drogi bo cały czas jechałem trzymając się
    > prawej strony.

    Ani żadnych miejsc parkingowych z prawej, zwężających jezdnie i tworzacych
    uskok.
    Jeżeli faktycznie było tak jak opisujesz to on nie miał podstaw do wkur....
    się.
    Chyba, że próbował Cię wyprzedzić na odcinku, gdzie były 2 pasy ruchu, a Ty
    go przyblokowałeś uniemożliwiając mu wykonanie tego manewru. Wtedy on miałby
    rację, ze Cię zj...ł :)