-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: kto ma rację?
Date: Mon, 10 May 2010 17:17:56 +0200
Organization: Private INT15
Lines: 45
Message-ID: <1...@i...dyndns.org.invalid>
References: <4be7c792$0$17104$65785112@news.neostrada.pl>
<4be7eb06$0$17082$65785112@news.neostrada.pl>
<hs8u1a$j2s$1@inews.gazeta.pl>
<4be80049$0$2605$65785112@news.neostrada.pl>
<hs91ip$2tv$1@inews.gazeta.pl> <hs95to$2k6$1@news2.ipartners.pl>
NNTP-Posting-Host: 87-205-202-3.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1273504698 26212 87.205.202.3 (10 May 2010 15:18:18 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 10 May 2010 15:18:18 +0000 (UTC)
Keywords: int15
X-User: wyborczanews
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl (3f65d50a.159.346)
X-Email: add "f" after "t" & remove .invalid
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2278747
[ ukryj nagłówki ]Jakub Witkowski w <news:hs95to$2k6$1@news2.ipartners.pl>:
> G.K. pisze:
>> fmk pisze:
>>> Cala ta dyskusja dowodzi ze w tym kraju każdy ma swoją interpretacje
>>> KRD.. oczywiście jedyną i słuszna.....
>> Niekoniecznie. Dowodzi, że nasze prawo jest do d...
>> Prawo czy to karne, cywilne, drogowe czy podatkowe, powinno być tak
>> skonstruowane, aby nie było tego typu podobnych problemów.
>> Pozdrawiam,
>> Grzegorz
> I nie my pierwsi się kłócimy o taką sytuację:
> http://krzyskoda.blogspot.com/2007/12/pocztek-skrzyo
wania.html
> asp. sztab. Roberta Siudak z Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Powiatowej
> Policji w Szczytnie jest zdania że "prawa jedzie lewa czeka",
> Krzysztof B., instruktor nauki jazdy - że wprost przeciwnie :)
To jest niezłe:
"ponieważ ja panie Robercie opieram się w swojej argumentacji na literaturze
fachowej w tym przypadku na " Prawnych problemach ruchu drogowego"-
Wydawnictwa Instytutu Ekspertyz Sądowych, im dr. Jana Sehna w Krakowie, a
nie na doświadczeniach pana Drężka. Pozwolę sobie zacytować fragment z tejże
publikacji: "Zmiana pasa ruchu polega na zmianie położenia pojazdu w
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
^^^
stosunku do krawędzi lub osi jezdni przy utrzymaniu ruchu na tej samej
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^^^^^^^^^
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
jezdni. Jest to zmiana podłużnego pasa jezdni wystarczającego do ruchu
^^^^^^^
jednego rzędu pojazdów wielośladowych"- Pr. Prob. R. D. W Kotowski komentarz
C.H.Beck str193 zd.28.
Zadna reguła prawej strony nie ma w powyższych sytuacjach zastosowania odkąd
został wprowadzony w roku 1999 przepis art. 22 ust 4. Musimy bazować panie
Robercie na zmianie toru jazdy pojazdów."
No to wygląda, że ten z prawej zmienia pas ruchu w stosunku do osi jezdni,
ten z lewej w stosunku do krawężnika, obaj wjeżdżają na _wspólny_ pas ruchu,
ergo ten z lewej powinien ustąpić pierwszeńśtwa zgodnie z art. 22 ust 4.
--
Tomasz Nycz
[priv-->>X-Email]
Następne wpisy z tego wątku
- 10.05.10 17:28 Massai
- 10.05.10 17:31 LEPEK
- 10.05.10 17:33 LEPEK
- 10.05.10 17:37 Adam Płaszczyca
- 10.05.10 17:40 r...@k...pl
- 10.05.10 17:42 arek.pp
- 10.05.10 17:42 Massai
- 10.05.10 17:39 Adam Płaszczyca
- 10.05.10 17:41 Adam Płaszczyca
- 10.05.10 17:43 Adam Płaszczyca
- 10.05.10 17:44 Adam Płaszczyca
- 10.05.10 17:47 Artur Maśląg
- 10.05.10 17:52 Artur Maśląg
- 10.05.10 18:01 LEPEK
- 10.05.10 18:10 Tom N
Najnowsze wątki z tej grupy
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
Najnowsze wątki
- 2025-03-10 roaming
- 2025-03-10 wodor
- 2025-03-10 Ostrów Wielkopolski => NodeJS Developer <=
- 2025-03-10 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-10 Częstochowa => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-10 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produkc
- 2025-03-10 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-03-10 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-10 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-10 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-10 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-10 Warszawa => Presales Engineer IT <=
- 2025-03-10 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS