    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: książka o programowniu AVR w C
    Date: Tue, 1 Feb 2011 11:20:44 +0100

    Hello janusz_kk1,

    Tuesday, February 1, 2011, 10:38:05 AM, you wrote:

    [...]

    > Zmień na Operę, serio, ja mam otwarte 13 zakładek i monitor pokazuje mi
    > 235MB zajętości. Co prawda pod Ubuntu 10.04 ale sądzę że pod windą jest
    > podobnie.

    Jakbym miał otwarte tylko 13 okienek, to bym się nie przejmował. Za dużo
    okienek, za dużo loginów i haseł do przeniesienia, nie wszystko działa
    tak, jak bym chciał.

    Piszę o zjawisku braku szacunku dla zżeranej pamięci przez absurdalnie
    rozrośnięte programy. To już dawno przekroczyło granice rozsądku. 20 lat
    temu dyski twarde na których pracowałem miały mniej MB niż obecnie moja
    karka grafiki. O tym, co było parę lat wcześniej - żal wspominać.

    A teraz - komputer z procesorem z dwoma rdzeniami, 2 GB RAM jest za
    stary i za wolny, żeby sobie poradzić z systemem operacyjnym starszym
    parę lat od niego. Uptime rzędu 10 dni to sukces - pod Windows95 miałem
    rzędu miesiąca...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl