  • Data: 2011-02-01 10:42:49
    Temat: Re: książka o programowniu AVR w C
    Od: JDX <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-02-01 11:20, RoMan Mandziejewicz wrote:
    [.....]
    > A teraz - komputer z procesorem z dwoma rdzeniami, 2 GB RAM jest za
    > stary i za wolny, żeby sobie poradzić z systemem operacyjnym starszym
    > parę lat od niego.
    No ja to myślę, że ze starszym poradzi sobie bez problemu. :D A np.
    takie w sumie już zabytkowe P4/3.2GHz + 2GB RAM to i z nowszym od niego
    Win7 sobie nieźle poradzi. :D

    > Uptime rzędu 10 dni to sukces - pod Windows95 miałem
    > rzędu miesiąca...
    Oj, koloryzujesz. Bo chyba nie nie próbujesz nam wmówić, że taki shit
    jak Win9x to stabilny system. :D No chyba że masz na myśli tylko
    włączenie systemu i nie używanie go przez miesiąc. :D