  • Data: 2011-02-01 13:42:22
    Temat: Re: książka o programowniu AVR w C
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 1 Feb 2011 11:20:44 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote:
    >Piszę o zjawisku braku szacunku dla zżeranej pamięci przez absurdalnie
    >rozrośnięte programy. To już dawno przekroczyło granice rozsądku. 20 lat

    Sie zgodze. Co te programy robia z ta pamiecia, czym oni te 4 GB
    zajmuja.

    >temu dyski twarde na których pracowałem miały mniej MB niż obecnie moja
    >karka grafiki. O tym, co było parę lat wcześniej - żal wspominać.

    No tak, ale wtedy nie miales 1920x1024x4B
    Choc to tylko 8MB, powiedzmy ze jeszcze drugie taki bufor, no moze
    trzeci, a po co wiecej. Do dekompresji dvd ?

    >A teraz - komputer z procesorem z dwoma rdzeniami, 2 GB RAM jest za
    >stary i za wolny, żeby sobie poradzić z systemem operacyjnym starszym
    >parę lat od niego. Uptime rzędu 10 dni to sukces - pod Windows95 miałem
    >rzędu miesiąca...

    No nie, XP tez potrafi wiecej wytrzymac, tylko drobiazg - wlasnie
    musialem IE ubic bo sie cos rozrosl :-)

    J.