eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodykrzyżówka- kto pojedzie pierwszyRe: krzyżówka- kto pojedzie pierwszy
  • Data: 2012-11-21 20:23:58
    Temat: Re: krzyżówka- kto pojedzie pierwszy
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2012-11-21 20:02, frank drebin pisze:
    > "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał:
    >> W dniu 2012-11-21 18:48, frank drebin pisze:
    >>> "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał:
    >>>> W dniu 2012-11-21 16:39, frank drebin pisze:
    >>>>> Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    >>>>> news:k8ikpr$gcj$1@mx1.internetia.pl...
    >>>>>> On 21.11.2012 13:54, frank drebin wrote:
    >>>>>>> a jakie to ma znaczenie gdzie jest znak strefy?
    >>>>>> Wpływa na to, czy A ma ustąpić pierwszeństwa wszystkim, czy tylko tym
    >>>>>> z drogi głównej.
    >>>>>>> Przecież B nie widzi
    >>>>>>> tego znaku.
    >>>>>> Stop i ustąp pierwszeństwa mają kształt wyraźnie je odróżniający od
    >>>>>> innych znaków m.i. po to, żebyś je widział też z drugiej strony.
    >>>>> nie, w warunkach złej widoczności nie można opierać się na znaku z
    >>>>> drogi sąsiadującej widzianym od tyłu
    >>>> Tutaj zaoponuję. Jak najbardziej A-7 (ustąp...) oraz B-20 (stop) mają
    >>>> inne kształty, by zawsze można było je odróżnić od innych znaków
    >>>> (nawet jak są nieczytelne). Jak najbardziej więc można się na ich
    >>>> podstawie ocenić "topologię" skrzyżowania oraz zasady na nim panujące.
    >>>> W tym jeśli znajdują się na drodze prostopadłej, czy też widoczne są
    >>>> z "drugiej" strony.
    >>> tak, odkryłem to jak miałem 10 lat.
    >> No popatrz. Ciekawe wiec czemu temu zaprzeczasz - dla zasady?
    >>> Ale w nocy czasami nie da się zauważyć tego.
    >> No i co z tego? Tak, czasami się zauważyć nie da, ale nie o tym
    >> była rozmowa. Mowa była o kształtach, które łatwo można rozpoznawać
    >> - nawet w nocy, czy po opadach śniegu. Tak, można się na nich
    >> opierać.
    >
    > niestety nie masz racji.

    Jestem przeciwnego zdania. Zresztą tutaj nie chodzi o moją rację, tylko
    o pewne zasady, których warto się trzymać i które ułatwiają poruszanie
    się po drogach.

    > Znaki mogą być słabo widoczne dla ciebie (noc,
    > śnieg itp) bo one mają ci ułatwić rozpoznanie skrzyżowania ale one nie
    > są ustawiane dla ciebie.

    Nie kombinuj - jeżeli je widzę to jak najbardziej mogę się na nich
    opierać. Tak, są ustawione również dla mnie. Trudno bym opierał swe
    decyzje na znakach, których nie widzę. Dodatkowo, skoro ja je widzę
    to ten od strony "swojego" powinien je widzieć i rozpoznawać jeszcze
    lepiej niż ja.

    > Większość skrzyżowań nie ma znaków pierwszeństwa przejazdu na drodze
    > głównej tylko są znaki podporządkowania na drodze podporządkowanej

    Zakładając że to prawda, to jest to świetny przykład na moje
    uzasadnienie. Widzisz z daleka, że na "poprzecznych" jest kielnia,
    więc możesz ocenić zasady na nich panujące.

    >>>>> nie, znak stop definiuje, że zanim wjedziesz na skrzyżowanie MUSISZ
    >>>>> stanąć, nie zaburza kolejności wjazdu na owe skrzyżowanie
    >>>> Oraz definiuje, że musisz ustąpić pierwszeństwa.
    >>> Oczywiście, inaczej po co miałbym się zatrzymywać?
    >> Dla bezpieczeństwa.
    > No wybacz, jeszcze nie widziałem na drodze z pierwszeństwem przejazdu
    > znaku STOP poza przejazdami kolejowymi.

    Zamiast się zgodzić, że zatrzymanie na STOP jest również dla
    bezpieczeństwa, to chcesz temu zaprzeczyć? Nie, STOP nie jest tylko
    w celu ustąpienia pierwszeństwa.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: