  • 1. Data: 2010-01-11 21:00:26
    Temat: krew poznan- pilne
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Witam
    Dzwonil do mnie kumpel z poznania, pilnie potrzebna jest krew 0Rh-
    najlepiej jeszcze dzisiaj. Okazuje sie, ze nigdzie nie ma takiej grupy.
    Kontakt do niego:
    502397937 Mirek
    lub moj 604448996 lub moje gg 978510

    MarcinJM

  • 2. Data: 2010-01-11 22:51:35
    Temat: Re: krew poznan- pilne
    Od: "085" <z...@g...pl>

    Jak z Poznania, to... kontakt do poznanskiej stacji krwiodawstwa -
    http://www.rckik.poznan.pl/ - przy oddawaniu krwi podaje sie dane dla kogo i
    w jakim szpitalu.

    Gdyby to nie znany grupowicz, to obawialbym sie, ze to kolejny lancuszek
    'dziecko gasnie, potrzebna krew' :]

    p, zul (rowniez hdk :)

  • 3. Data: 2010-01-12 14:22:18
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    MarcinJM wrote:
> [...]
    > Dzwonil do mnie kumpel z poznania, pilnie potrzebna jest krew 0Rh-
    > najlepiej jeszcze dzisiaj. Okazuje sie, ze nigdzie nie ma takiej grupy.

    Imię, nazwisko potrzebującego, nazwa szpitala, nazwisko lekarza
    prowadzącego?
    Nie ma?
    Widocznie nie ma takej potrzeby, by ktoś ze Szczecina ganał do Poznania
    z tą krwią...

    (to się do prasy nadaje, że w całej Polsce, w żadnym szpitalu, w żadnej
    stacji krwodawstwa nie ma pół litra tej krwi...)

    --
    Bydlę

  • 4. Data: 2010-01-12 14:49:53
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Bydlę pisze:

    > Imię, nazwisko potrzebującego, nazwa szpitala, nazwisko lekarza
    > prowadzącego?

    Spokojnie, wystarczy imię i nazwisko potrzebującego.

    > Nie ma?
    > Widocznie nie ma takej potrzeby, by ktoś ze Szczecina ganał do Poznania
    > z tą krwią...

    Bo i nie ma takiej potrzeby. Oddajesz w Szczecinie, potrzebujący
    dostanie w Poznaniu. Przy oddawaniu podajesz to nazwisko, dostajesz
    świstek i możesz nawet faksem lub mailem skan przesłać.

    > (to się do prasy nadaje, że w całej Polsce, w żadnym szpitalu, w żadnej
    > stacji krwodawstwa nie ma pół litra tej krwi...)

    Spokojnie, jest. Co więcej jak była nagła potrzeba to już ją dostał. Jak
    będą planowe operacje, też dostanie.

    Chodzi kontrowersyjną praktykę, że w razie jak ktoś potrzebuje krwi, to
    straszy się (prosi, apeluje, informuje - jak zwał, tak zwał) rodzinę, że
    trzeba zebrać jakąś tam ilości krwi.

    BTW grupa bez znaczenia, tak krew i tak fizycznie nie idzie dla tej
    konkretnej osoby, a najbardziej potrzebną krwią jest ta
    najpopularniejsza A+, bo i najwięcej osób jej potrzebuje.

    Pozdr Shrek.

  • 5. Data: 2010-01-12 18:04:03
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Shrek pisze:

> [...]
    > konkretnej osoby, a najbardziej potrzebną krwią jest ta
    > najpopularniejsza A+, bo i najwięcej osób jej potrzebuje.

    Ale tej krwi NIE MA FIZYCZNIE.
    Tzn. juz jest, ale wczoraj nie bylo.
    Alarm odwolany, aczkolwiek jesli ktos ma ta grupe to warto zaopoatrzyc
    bank krwi.

    MarcinJM

  • 6. Data: 2010-01-12 23:29:45
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    Shrek pisze:

    > BTW grupa bez znaczenia, tak krew i tak fizycznie nie idzie dla tej
    > konkretnej osoby, a najbardziej potrzebną krwią jest ta
    > najpopularniejsza A+, bo i najwięcej osób jej potrzebuje.

    Tylko, że ktoś kto ma A+ może przyjąć też A-, 0+ i 0-. Ktoś kto ma 0-
    może przyjąć tylko 0-.

    Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

  • 7. Data: 2010-01-13 09:43:00
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Grejon pisze:

    > Tylko, że ktoś kto ma A+ może przyjąć też A-, 0+ i 0-. Ktoś kto ma 0-
    > może przyjąć tylko 0-.

    Z jednej strony może, z drugiej się tego nie praktykuje (bo wbrew temu
    co się piszę, w podbramkowych sytuacjach, krew odpowiedniej grupy się
    jednak znajduje).

    Shrek.

  • 8. Data: 2010-01-13 11:56:31
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Shrek wrote:

    > Spokojnie, wystarczy imię i nazwisko potrzebującego.

    Tak. Jasne.
    Dlatego właśnie spamer nie podaje żadnych danych.

    (ciach resztę, w tym tekst o rzekomym braku tej krwi w całym kraju)

    --
    Bydlę

  • 9. Data: 2010-01-13 12:11:49
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Bydlę pisze:

    > Tak. Jasne.
    > Dlatego właśnie spamer nie podaje żadnych danych.

    2 nr telefonu + kontakt na gg to wg. ciebie "zadne dane"?
    Chcesz nazwisk? zadzwon (daj strzala, ja oddzwonie) lub skontaktuj sie
    na gg.

    MarcinJM

  • 10. Data: 2010-01-14 10:17:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@i...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > jesli ktos ma ta grupe to warto zaopoatrzyc
    > bank krwi.

    z ciekawosci - oddaje ktos z was krew na Maecelinskiej?
    Co sadzicie o ich procedurach? Ile maks czasu zajęło wam oddanie krwi?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Henry Louis Mencken