  • 11. Data: 2012-04-03 15:18:59
    Temat: Re: krew
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Axel,

    > To moze jeszcze o hemoroidach podyskutujemy, albo o prezerwatywach? Przeciez
    > tez z tematem grupy maja _troche_ wspolnego?

    Hemoridy - zdecydowanie. Wiesz jak przeszkadzają w czasie jazdy?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 12. Data: 2012-04-03 17:04:34
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-04-03 05:13:54 +0000, "Akarm" <a...@w...pl> said:

    > [Wszystko NTG]
    >
    > Skąd się biorą tacy [...] ciagnacy dyskusje, które nie mają nic
    > wspólnego z tematyką grupy?

    Spokojnie - poczekamy aż będziesz potrzebował krwi dla kogoś z rodziny
    i przypomnimy ci ten offtopic.

    A! Zauważyłeś, że bierzesz w nim udział?
    Czyżbyś nie rozumiał tego, co robisz?

    > Muszą zaistnieć zawsze i wszędzie? Debil wątkotwórca przyciaga
    > wszystkich pozostałych debili? Jak to jest?

    Ale cię przyciągnął temat...

    --
    Bydlę

  • 13. Data: 2012-04-03 17:33:23
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 03/04/2012 14:18, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Hemoridy - zdecydowanie. Wiesz jak przeszkadzają w czasie jazdy?

    Pozostaje mi wierzyć Ci na słowo i życzyć szybkiego powrotu do zdrowia!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 14. Data: 2012-04-04 09:47:27
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> wrote in message

    > Hemoridy - zdecydowanie. Wiesz jak przeszkadzają w czasie jazdy?

    Na szczescie nie wiem, ale jakos nie widzialem pms-owych dyskusji na ten
    temat (i dobrze).

    --
    Axel

  • 15. Data: 2012-04-04 11:43:23
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-04-04 07:47:27 +0000, "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> said:

    > "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> wrote in message

    > Na szczescie nie wiem, ale jakos nie widzialem pms-owych dyskusji na ten
    > temat (i dobrze).

    Kierowcy ciężarówek - narażeni na to w stopniu o wiele większym niż
    kierowca osobówki jadący raz w miesiącu dalej niż 30 km za miasto -
    niechętnie o tym mówią, ale poduszki poddupne ciągle schodzą w takim
    jednym sklepie...
    :-)

    --
    Bydlę