  • Data: 2010-02-07 13:19:14
    Temat: Re: kradzieżpr?du
    Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jarosław Sokołowski pisze:

    > Jak już wybrano przejście na indywidualne kotły, to też dobrze.

    Nie wiem jak jest teraz, ale jeszcze kilka lat temu nie było na rynku
    kotłów małej mocy, nadających się do ogrzewania małych mieszkań. W
    efekcie 35 m^2 ogrzewał kocioł minimalnej mocy 7.5kW, taki sam co za
    ścianą ogrzewa 85 m^2. Efekty przewymiarowania przekładają się na
    awaryjność.

    > Jeśli w mieszkaniu jest indywidualny system ogrzewania, to każdy sobie może
    > na własną rękę optymalizować sterowanie.

    Może =/= potrafi.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem