  • Data: 2010-02-07 13:42:51
    Temat: Re: kradzieżpr?du
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan PeJot napisał:

    > Nie wiem jak jest teraz, ale jeszcze kilka lat temu nie było na rynku
    > kotłów małej mocy, nadających się do ogrzewania małych mieszkań. W
    > efekcie 35 m^2 ogrzewał kocioł minimalnej mocy 7.5kW, taki sam co za
    > ścianą ogrzewa 85 m^2. Efekty przewymiarowania przekładają się na
    > awaryjność.

    To znaczy jak się przekładają? Bo jakoś trudno mi do tego zbudować
    sensowną teorię.

    > Może =/= potrafi.

    To sobie kupi. A na tej grupie powinni być tacy, co potrafią. Więc
    mogą sobie zrobić. Albo komuś sprzedać.

    Jarek

    PS
    Są systemy kotłów gazowych do grzania wody, w których unika się prze-
    lub niedowymiarowania. Takie skalowalne rozwiązanie -- jak potrzeba
    większej wydajności, stawia się obok drugi moduł podłączony równolegle.
    Albo trzeci i czwarty. Wszystko na zewnątrz budynku, nie potrzeba nawet
    komina, spaliny idą przez jakąś kratkę. Tylko rurki do gazu i wody.
    Poraz pierwszy spotkałem się z takim rozwiązaniem (do grzania ciepłej
    wody użytkowej) w domach na Coogee.

    > O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html

    Czy ten adres czerpie jakąś inspirację z tamtego miejsca?