  • Data: 2010-02-07 13:11:34
    Temat: Re: kradzieżpr?du
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan PeJot napisał:

    > Pewnie że w perspektywie kilku lat wydatki na optymalizację zwróciły by
    > się, ale lokatorzy nie zdają sobie sprawy że mogli by płacić 5-10% mniej
    > za gaz. I tak się cieszą jak dzieci, że płacą mniej od tych co grzeją
    > MPECem. No i znowu kłaniają się koszty stałe.

    Jak już wybrano przejście na indywidualne kotły, to też dobrze. Też bym
    wolał to, niż ciągłe użeranie się z lokatorami, dla których ważniejsze
    jest nie tyle, by za ogrzewanie płacić *mniej*, ale *mniej niż sąsiad*.

    > A kto by się tym przejmował. Który z przyszłych lokatorów dopłaciłby do
    > m^2 powiedzmy 2% za to, żeby mieć porządnie zaprojektowany, zrobiony i
    > zoptymalizowany projekt CO ?

    Jeśli w mieszkaniu jest indywidualny system ogrzewania, to każdy sobie może
    na własną rękę optymalizować sterowanie. Za mniej niż 2% wartości mieszkania.

    --
    Jarek