  • 41. Data: 2010-02-03 08:17:49
    Temat: Re: kradzież prądu
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "SP6STZ" <z...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:hkatie$f56$1@news.onet.pl...

    > Odbiornika nie namierzysz, nie wiem skąd masz takie informacje.
    > SP6STZ
    Z 10 lat temu było, że z odpowiednią anteną można z
    kilkunastu/kilkudziesięciu metrów zobaczyć przez ściany co kto ma na ekranie
    monitora komputera. Obecne TV pewnie radośnie emitują podobne informacje jak
    monitory.
    P.G.

  • 42. Data: 2010-02-03 08:19:41
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Remek" <b...@t...pl> napisał w wiadomości

    > W miarę rozwoju wątku wypowiedzi coraz bardziej debilne. Przstańcie
    > wreszcie pieprzyć dzieci neostrady.

    Trzymaj twarz kolego - masz tylko jedna.

  • 43. Data: 2010-02-03 08:21:24
    Temat: Re: kradzieżpršdu
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Zbych" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Oczywiście. Mam znajomą w banku, która regularnie przysyła mi wyciągi z
    > konta prezesa.

    > W detalu różnica w cenie tego wodomierza z elektroniką i bez to jakieś 50
    > zł. Przy zakupie kilkunastu tysięcy takich wodomierzy cena na pewno jest
    > sporo niższa. A do tego pewnie i tak wyszarpali na to jakieś
    > dofinansowanie unijne.

    Jak mieszkalem w bloku odczyt byl co roku. Niby czemu unia mialaby doplacac
    do czegos co zwieksza bezrobocie?

  • 44. Data: 2010-02-03 08:25:12
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Pośredniej z telewizora nie da się złapać? Pamiętam, że bawiłem się kiedyś
    > w łapanie fonii z telewizora na zwykłym radiu UKF (zasięg to jakieś
    > pojedyncze centymetry od obudowy).

    W dzisiejszych konstrukcjach coraz trudniej, najlatwiej chyba banke crt.
    Ponoc byl sprzet szpiegowski potrafiacy zdalnie odwtorzyc tresc obrazu.

  • 45. Data: 2010-02-03 09:15:34
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "SP6STZ" <z...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Odbiornika nie namierzysz, nie wiem skąd masz takie informacje.
    > SP6STZ

    Jeszcze jedno skojarzenie.
    Na grupie IEEE: EMC-PSTC (kompatybilność i bezpieczeństwo wyrobów) kilka lat
    temu była dyskusja o jakimś NEWS-ie że gość (USA) kupił sobie jakiś nowy
    wielki TV i wkrótce po włączeniu nad domem pojawił się helikopter a po
    chwili przed domem jakieś służby (nie pamiętam czy armia). Byli zdziwieni,
    że satelita namierzył morski sygnał wzywania pomocy (konkretna
    częstotliwość, chyba bez modulacji) na terenie lądu, ale ekipę wysłali.
    Jeśli dobrze pamiętam gość dostał zakaz włączania TV, a producent (chyba
    Toshiba) zadeklarował bezpłatną wymianę na wolny od tej wady odbiornik i
    zobowiązał się do badania emisji swoich TV nie tylko do wymaganego 1GHz, ale
    też wyżej.
    Myślę, że badając widmo emitowane przez dany budynek można z dużym poziomem
    ufności stwierdzić, czy jakiś współczesny TV jest tam włączony.
    P.G.

  • 46. Data: 2010-02-03 10:03:09
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    Ghost pisze:

    > Użytkownik "Zbych" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jak mieszkalem w bloku odczyt byl co roku. Niby czemu unia mialaby
    > doplacac do czegos co zwieksza bezrobocie?

    Pewnie z tego samego powodu, dla którego dopłacają firmom
    unowocześniającym park maszynowy.

  • 47. Data: 2010-02-03 10:05:34
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Pewnie z tego samego powodu, dla którego dopłacają firmom
    > unowocześniającym park maszynowy.

    Wyjasnisz?

  • 48. Data: 2010-02-03 10:16:15
    Od: "Anonim" <a...@n...mam.emaila>

> [...]
    > kilkunastu/kilkudziesięciu metrów zobaczyć przez ściany co kto ma na
    > ekranie monitora komputera. Obecne TV pewnie radośnie emitują podobne

    Takie cuś jest na wyposażeniu służb specjalnych. Urządzenie to poprostu
    wzmacnia sygnał z pomieszczeń w których jest centralne ogrzewanie, a
    dokładniej kaloryfery. Cos sie wzbudza, potem wystarczy to wzmocnic i na
    ulicy można oglądac na laptopie ekran komputera , telewizora pewno też.
    Widziałem coś takiego na dyskovery.
    Pozdrawiam
    Robert

  • 49. Data: 2010-02-03 11:05:37
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "SP6STZ" <z...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Odbiornika nie namierzysz, nie wiem skąd masz takie informacje.
    > SP6STZ

    ??
    A heterodyna?

    --
    Pająk chwat,
    wszystkich brat!

  • 50. Data: 2010-02-03 12:35:35
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > W spoldzielni ojca odczyt wodomierza kosztuje 2zl. Stawka
    > chyba dobra.
    > Gdyby to robic co kwartal, to nowoczesny tak latwo sie nie
    > zwroci.

    Ale sporo spółdzielni (w tym moja) dokonuje wymiany
    wodomierzy wtedy, kiedy starym kończy się legalizacja.
    Zakładając nowe (z radiowym odczytem) unikasz kosztów
    legalizacji starego badziewia. Ale jest jeszcze ważniejszy
    aspekt. Otóż mniej więcej na połowie osiedla wodomierze są w
    mieszkaniach, ponieważ starsze bloki miały jeden pion w
    szachcie. Zakładając wodomierz "radiowy" odpada Ci koszt
    wielokrotnych wizyt w mieszkaniach, w których z jakichś
    powodów nie można nikogo zastać :-).