-
Data: 2011-10-06 16:13:23
Temat: Re: koszt zarzadzania
Od: " " <f...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]>
> 30ms to prawie 2 klatki jesli przyjac, ze twoja gra chodzi na 60Hz, to
szczerze mowiac zauwazylem ze moje apki lepiej dzialaja na 100 HZ (12 ms
jest okay ale 18 ms juz nie jest tak dobrze) ,
chyba nie do konca jest tak ze czy 60 czy wiecej to jedno i to samo - chodzi
chocby o to ze ok samo rysowanie mozna zrobic na 50 Hz ale petla samych
ubdatow powinna chodzic jak najszybciej (przynajmniej mi jest
o wiele wygodniej gdy chodzi szybciej) bo wtedy wiele algorytmow sie
niezywkle upraszcza, chodzi np o prosta detekcje zderzen ->
np przy zalozeniu ze mam 100 Hz i przy zalozeniu ze zaden obiekt nie
powinien na ramke poruszac sie wiecej niz o kilka pikseli (np 3)
(a to zalozenie wynika z tego ze nie chce by kulki przeskakiwaly mi
obiekty ) mam limit na maksymalna predkosc obiektow w mojej minigierce
2d, 300 pikseli na sekunde (czyli dosyc wolno) - realnie
usatysfakcjonowaloby mnie 10 razy wiecej :]
> duzo. takie piki raczej nie beda z obslugi watkow we windowsie.
no nie mowie ze to sama obsluga watkow nagle ni stad ni z owad blokuje
procka na 30 ms, ale chyba moze sie to wiazac z tym jak to slicowanie jest
w windzie zrobione; te ok 30 milisekund mam jednak na wykresach czasu
ramek i nie pochodzi to raczej z mojej aplikacji - winda ni stad ni zowad
mi to wstrzykuje w apke, piki ale gestsze i nizsze wstrzykuje tez np
odtwarzanie empetrojki w tle
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Następne wpisy z tego wątku
- 06.10.11 16:22
- 06.10.11 16:58 M.M.
- 06.10.11 17:09
- 06.10.11 17:48 M.M.
- 06.10.11 18:02
- 06.10.11 18:38
- 06.10.11 19:56 M.M.
- 07.10.11 11:06 Piotr Chamera
- 07.10.11 15:38
- 07.10.11 16:07 Piotr Chamera
- 07.10.11 17:00
- 07.10.11 17:34
- 07.10.11 17:36 Piotr Chamera
- 07.10.11 17:47 Piotr Chamera
- 07.10.11 18:20
Najnowsze wątki z tej grupy
- Alg. kompresji LZW
- Popr. 14. Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- Arch. Prog. Nieuprzywilejowanych w pełnej wer. na nowej s. WWW energokod.pl
- 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- TCL - problem z escape ostatniego \ w nawiasach {}
- Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- testy-wyd-sort - Podsumowanie
- Tworzenie Programów Nieuprzywilejowanych Opartych Na Wtyczkach
- Do czego nadaje się QDockWidget z bibl. Qt?
- Bibl. Qt jest sztucznie ograniczona - jest nieprzydatna do celów komercyjnych
- Co sciaga kretynow
- AEiC 2024 - Ada-Europe conference - Deadlines Approaching
- Jakie są dobre zasady programowania programów opartych na wtyczkach?
- sprawdzanie słów kluczowych dot. zła
- Re: W czym sie teraz pisze programy??
Najnowsze wątki
- 2025-03-05 Zielona GĂłra => Konsultant wdroĹźeniowy Comarch XL/Optima (KsiÄgowoĹ
- 2025-03-05 Białystok => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie
- 2025-03-05 Warszawa => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-03-05 Środa Wielkopolska => Konsultant wewnętrzny SAP FI/CO <=
- 2025-03-05 Zielona Góra => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-03-05 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-05 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-05 Zaniepokojeni mieszkańcy
- 2025-03-05 Ile pieniędzy ma bank?
- 2025-03-05 Ostrów Świętokrzy => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-05 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-03-05 Warszawa => Frontend Developer (Angular13+) <=
- 2025-03-05 Warszawa => Frontend Developer (obszar Angular13+) <=
- 2025-03-05 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-05 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=