  • 41. Data: 2009-01-26 01:18:47
    Temat: Re: koszt naprawy t23
    Od: "Tadek" <usun_to_ted66@_to_tez_op.pl>

    > To duży błąd.
    > Czy naprawiając hamulce w samochodzie, chciałby Pan, aby robił to kucharz
    > po
    > ZSZ na ul. Warzywnej?

    Myślę, że w serwisie samochodów nie pracują kucharze :-)
    Ale gdybym wiedział, że chłop się zna na tej robocie - to pewnie bym się
    zgodził.

    Mój znajomy informatyk (choć kończył elektronikę) próbował naprawić
    uszkodzoną ładowarkę akumulatorków. Nie dał rady (nic dziwnego,
    chyba nigdy nie pracował jako elektronik). Jego znajomy elektronik
    odmówił, bo stwierdził, że nowa ładowarka będzie tańsza niż
    cena naprawy.

    W końcu ładowarkę naprawiłem ja, choć skończyłem
    Akademię Medyczną, a elektroniką zajmuję się hobbystycznie :-)
    (Zrobiłem to w ramach koleżeńskiej przysługi, a zajęło mi to
    parę ładnych godzin).
    I na tej zasadzie pozwoliłbym kucharzowi na naprawę
    hamulców (gdybym wiedział, że zna się na tym)

    Tadek
    Ale po trosze się z Panem zgadzam.
    Nie chciałym, aby ten kucharz przeprowadzał u mnie
    operację usunięcia wyrostka robaczkowego :-)