    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.sci.matematyka
    Subject: Re: kostka Rubika
    Date: Sun, 14 Feb 2016 01:10:42 +0100
    <n9lnep$ji5$1@node2.news.atman.pl>
    <n9n2un$v9l$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <n9nmds$g79$1@node2.news.atman.pl>
    <1vkknpan1rx7t$.ci56z2wgrkc0$.dlg@40tude.net>

    news:1vkknpan1rx7t$.ci56z2wgrkc0$.dlg@40tude.net...

    > Wrecz prawie na pewno nie bedzie - zakladam ze uklad jest losowy -

    I wolałbym takim go pozostawić.

    > choc mozna wszystkim zawodnikow w danych zawodach/turze dac taki sam.
    > Tak jak w brydzu sportowym.

    Podpytam się, mam kogo.

    > No tak, ale to nie zawody zrecznosciowe, jesli John wygral, bo zrobil
    > to w 15 ruchach, to jest lepszy niz Stach, ktory kreci szybciej, bo
    > zrobil 30 ruchow w 7 sekund, ale co z tego ...

    Tylko który z nich stanie na podium? John, któremu się zeszło 15 ruchów w 8
    sekund, czy Stach, z 30 w 7?
    Pamiętam trochę szał układania kostki, niemal zewsząd słyszałem "ten układa
    w 15 sekund, ten w 18, ten w 9 i pół", w szkole na przerwach często zamiast
    gwaru młodzieży, było słychać szelest układanych kostek... No, Jonh ma
    wolniejsze palce, bo ma stawy chore i nie może zbyt szybko machać, gdyby
    przegrał, to byłby, mogę powiedzieć, w pewien sposób poszkodowany...
    Rozpytuję, bo co zobaczę gdzieś w TV, czy w necie zawody, to jest tam zegar,
    który podaje czas wykonania konkurencji... Teraz... zwyciężamy Johna, że
    zrobił to w mniejszej ilości ruchów, Stach też będzie nieco poszkodowany, bo
    zrobił to szybciej, a przegrał, bo więcej ruchów... No i jak być
    sprawiedliwym?

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.