  • Data: 2011-05-13 05:18:55
    Temat: Re: kościóły
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Mai, 10:33, "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>
    wrote:

    > Nie no widzę, że to panorama i rusza się:)
    > Po prostu krańce kadru są zbyt gumowe jak dla mnie. Jak przyłożę prostokątną
    > ramkę do monitora (mniejsza dziura niż sam monitor) to zrozciąganie uspokaja
    > się (węższy kadr).
    >
    > marek

    to tak jakbys uskarzal sie, ze samochod po wcisnieciu pedalu gazu do
    oporu jest za szybki.
    nie wciskaj do dechy .
    w tym przypadku koleczkiem na myszy mozesz ograniczyc kat widzenia .
    Odwzorowanie jest rektykularne , czyli prostokatne . Zostaje zachowana
    prostolinijnosc, a wiec nic sie nie ugina .
    aby moglo wystapic zjawisko o ktorym piszesz musilbym stosowac
    odwzorowanie cyrkularne , co jest oczywiscie mozliwe , a co nie
    mialoby wiekszego sensu dla architektury.
    Jeslil stosujesz bardzo szeroki ekran powiedzmy 2 kpx , to takie
    wrazenie mozesz odniesc jesli znajdujesz sie za blisko ekranu.

    kat widzenia na ekranie otwarcia to 120 stopni , maksymalny jaki mozna
    ustawic to 140 st.
    Najwieksze zblizenie odpowiada ok. dwukrotnej rozdzielczosci katowej
    przecietnego oka ludzkiego.