  • Data: 2012-02-10 13:34:58
    Temat: Re: kontrolka oleju
    Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    AZ <a...@g...com> napisał(a):

    > A w silniku olejem są smarowane tylko panewki...

    U mnie pompa wody jest smarowana olejem z miski. I co z tego. Zawsze olej
    wraca do miski. Nie znany jest zakres remontu. Jak silnik ma z 200 tysięcy i
    nie zrobili szlifu wału, wałka rozrządu itp. To ze względu na zużycie
    ciśnienia oleju nie będzie. Tak wiem silnik co ma 200 tysięcy to dopiero
    dotarty jest. Szkoda że to ze słynnych trzech prawd gówno prawda.