    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [kontrolka ciśnienia oleju] świeci się dłużej
    Date: Mon, 7 Jun 2010 16:50:40 -0500

    "Przemyslaw Czaja" <p...@p...fm> wrote in message
    news:hujonm$e0d$1@mx1.internetia.pl...
    > Użytkownik "Pszemol"
    >
    > Być może mechanik by się posikał patrząc jak poradziłem sobie z nadmiarem
    > oleju, jednak równie ubawiony byłby, gdybym stojąc obok maszyny do
    > ossysania odkręcał korek spustowy. Myślę, że powinieneś zrozumieć, że
    > jeśli czegoś nie widziałeś nie znaczy, że to nie istnieje, tym bardziej,
    > że to dość popularne w warsztatach zajmujących się wymianami oleju
    > urządzenie.

    Maszyny do odsysania?? :-))) A kto takie maszyny produkuje?
    Znasz jakieś auta które nie mają śruby spustowej na misce oleju?

    I skąd nagle taka maszyna się tu wzięła skoro wcześniej pisałeś
    o startowaniu syfonu przy rurce umieszczonej niżej niż miska,
    czyli ewidentnie żadnej maszyny ssącej nie używałeś?

    Ty nam tu nie kituj bo nie wychodzi Ci to zbyt dobrze... jak to odsysanie.