  • Data: 2009-05-03 12:13:01
    Temat: Re: kontroler fdd
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Waldemar Krzok napisał:

    > u fry'sa w grudniu byly dyskietki po 9.99$, SD 4GB po 7.99$ (plus tax oba).

    Podane przeze mnie ceny też bez VAT. Ceny SD zgadzają się prawie dokładnie,
    ale dyskietki odstają bardzo wyraźnie, cena różni się pięciokrotnie.
    Czyżby to był efekt zamówień ZUS-u? Przy takich ilościach importer mógł
    uzyskać dobre ceny i teraz może tanio sprzedawać.

    Kiedyś pytałem sprzedawców ile tego towaru schodzi -- bywają tygodnie,
    że w ogóle nikt nie kupi. Wyszło nam nawet, że chyba więcej sprzedaje
    się napędów fdd niż samych dyskietek!

    > Chcialem kupic dyskietke, bo potrzebowalismy sciagnac pare zbiorow
    > z win95 i przeprowadzic na linusia. W koncu udalo sie nam podlaczyc
    > kompa z win95 prowizorycznie do sieci.

    Karta sieciowa chyba też tańsza od napędu fdd. A używana, to nawet
    tańsza od dyskietki. W dodatku taka karta wyciągnięta z piwnicy raczej
    działa, czego nie można powiedzieć o dyskietce czy napędzie.

    --
    Jarek