-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!peer02.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-
media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
ada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <i...@4...net>
In-Reply-To: <i...@4...net>
Subject: Re: kontrola trakcji itp a podjazdy po śliskim
Date: Mon, 19 Dec 2016 12:34:35 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 30
Message-ID: <5857c5d2$0$5154$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.22.174.69
X-Trace: 1482147282 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5154 83.22.174.69:57004
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Body-CRC: 2559816016
X-Received-Bytes: 2181
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2595463
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Maciek" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:i...@4...n
et...
>Kto wie, na ile pomocne są wszystkie "systemy wspomagające jazdę" w
>sytuacji, gdy trzeba podjechać pod bardzo śliską górkę?
>Ja jestem wychowany na samochodach, w którym po prostu operuje się
>gazem i
>sprzęgłem, a w ekstremalnych przypadkach i autem FWD pokonuje górkę
>na
>wstecznym.
IMO - troche daja.
Raz widzialem w akcji ... w sytuacji, gdy przewidujac trudnosci przy
wyjezdzie zaparkowalem z po drugiej stronie, zeby przy ruszaniu miec
"z gorki",
auto z przeciwka po prostu ruszylo.
Ale moze przecenilem sytuacje, moze mial lepsze opony.
Ta kontrola trakcji w aucie z napedem na jedna os to pomaga glownie,
gdy z jednej strony masz lod.
Wtedy jedno kolo sie slizga, a drugie nie ciagnie i TCS/ASR moze
troche pomoc.
Bardziej zaawansowane systemy wymagaja napedu na 4 kola, a to jednak
inna klasa.
Ale tu faktycznia malo zaawansowany system moze popsuc trakcje takiej
"terenowki".
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 19.12.16 14:17 J.F.
- 19.12.16 15:09 Axel
- 19.12.16 16:34 cef
- 19.12.16 23:06 Tomasz Pyra
- 20.12.16 08:27 Marek
- 20.12.16 09:50 Tomasz Pyra
- 20.12.16 10:09 p...@g...com
- 20.12.16 10:17 yabba
- 20.12.16 10:26 Marek
- 20.12.16 11:17 J.F.
- 20.12.16 11:21 J.F.
- 20.12.16 18:13 re
- 22.12.16 09:18 Marek
- 22.12.16 12:26 p...@g...com
- 22.12.16 22:10 Jarek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=