  • 1. Data: 2013-05-28 21:57:23
    Temat: kontrola kosztów w Play
    Od: s...@g...com

    Kupiłem abonament w Play dla mamy.
    Mama boi się że przkroczy pakiet i dlatego nie dzwoni.

    Pan w Play powiedział że nie można zrobić limitu po którym telefon "nie działa"

    Jest jakiś PROSTY sposób sprawdzania w Play kontroli stanu konta???

  • 2. Data: 2013-05-28 22:00:26
    Temat: Re: kontrola kosztów w Play
    Od: Diabełson(R) <h...@s...org>

    W dniu 2013-05-28 21:57, s...@g...com pisze:
> [...]
    >
    > Jest jakiś PROSTY sposób sprawdzania w Play kontroli stanu konta???

    Te mamuśki :)
    Masz na myśli kontrolę przez mamę?

    --
    http://tnij.org/sympatyczne
    Jak masz coś do mnie pisz na zwrotnego maila, adres bangla.

  • 3. Data: 2013-05-28 22:07:15
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

> [...]
    >
    > Jest jakiś PROSTY sposób sprawdzania w Play kontroli stanu konta???

    Ale o jakim pakiecie i limicie piszesz, skoro to abonament?
    Wystarczy, że jej zapiszesz w książce telefonicznej kod do sprawdzania
    stanu konta.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 4. Data: 2013-05-28 22:19:43
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    <s...@g...com> napisał:

    > Kupiłem abonament w Play dla mamy.
    > Mama boi się że przkroczy pakiet i dlatego nie dzwoni

    Większe straty ponosi nie dzwoniąc, niż przekraczając abonament.
    Przypominam, że teraz koszt minuty w abonamencie i poza nim jest cennikowo
    taki sam - 19 gr./min. Majątku rozmawiając raczej nie straci, podobnie jak
    na niekontrolowanych transmisjach danych.

    > Pan w Play powiedział że nie można zrobić limitu po którym telefon "nie
    > działa"

    Zełgał. Taki limit jest przypisany do każdego abonamentu i można go
    sprawdzić na Play24.
    U mnie, odkąd pamiętam, zawsze wynosił 1000 PLN, niezależnie od wysokości
    abonamentu.

    > Jest jakiś PROSTY sposób sprawdzania w Play kontroli stanu konta???

    Nie, prostego nie ma.
    Każdy z nich wymaga interakcji użytkownika.
    Zarówno wystukanie *101#, jak i np. to
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.pl
    ay.play24m
    Przykro mi.

    JoteR

  • 5. Data: 2013-05-28 23:17:26
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 28 May 2013 12:57:23 -0700 (PDT), s...@g...com wrote:

> [...]
    >
    >Jest jakiś PROSTY sposób sprawdzania w Play kontroli stanu konta???

    Na większość pakietów w play jest jakiś kod do sprawdzania, wystarczy
    wpisać w szybkie wybieranie w telefonie i tyle.
    Druga opcja to rejestracja numeru w play24, tam sam możesz sprawdzać
    stan pakietu i ewentualnie go aktywować jeśli masz też numer w play to
    w play24 ustawiasz go jako ten na który mają przychodzić smsy i tyle.
    Czyli można zrobić tak że masz 2 numery w play24 nawet jak na innym
    numerze aktywujesz jakiś pakiet (wtedy przychodzi sms z kodem) to i
    tak przyjdzie na ten numer który jest wpisany jako ten do odbioru.
    Bardzo wygodne rozwiązanie bo można zdalnie, bez problemu zarządzać
    kilkoma numerami.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2013-05-29 07:31:38
    Od: s...@g...com

    > Na większość pakietów w play jest jakiś kod do sprawdzania, wystarczy
    > wpisać w szybkie wybieranie w telefonie i tyle.

    kod *101# powie mi ile mam do zapłacenia poza abonamentem
    ja chce wiedzieć ile JESZCZE mam minut do wygadania w ramach abonamentu

> [...]
    > tak przyjdzie na ten numer który jest wpisany jako ten do odbioru.
    > Bardzo wygodne rozwiązanie bo można zdalnie, bez problemu zarządzać

    Rozumiem że mogę z poziomu www zarządząć kontami i sprawdzać stany itd.
    I tak mam zrobione.
    Ale to nie rozwiązuje problemu.

    Pytanie Jak osobą 60+ przy użyciu maksymalnie dwóch klawiszy w najprostszym telefonie
    ma sprawdzić ile minut w ramach abonamentu przegadała lub ma do przegadania.
    Najfajniejsza byłoby jak w prepaidach że po rozmowie przychodzi sms "zostało ci xxx
    zł"

  • 7. Data: 2013-05-29 08:34:04
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    <s...@g...com> napisał:

    > kod *101# powie mi ile mam do zapłacenia poza abonamentem
    > ja chce wiedzieć ile JESZCZE mam minut do wygadania w ramach abonamentu

    Inne kody podadzą inne informacje, szczególnie *105# i *109#. Widzę, że nie
    tylko "osoby 60+" mogą mieć problem z
    ogarnięciem informacji podanych na tacy w regulaminie. Przeczytałeś go w
    ogóle?

    > Pytanie Jak osobą 60+ przy użyciu maksymalnie dwóch klawiszy

    "Osoba 60+", wbrew obiegowym opiniom prezentowanym z lubością na tej grupie,
    nie jest zazwyczaj dotknięta Alzhaimerem oraz Parkinsonem i znakomicie sobie
    poradzi z użyciem nawet 4 klawiszy, zwłaszcza jeśli ktoś jej podpowie, co i
    w jakiej kolejności ma wciskać. Podpowiedz jej, a "dalej Pinokio idzie sam".

    JoteR

  • 8. Data: 2013-05-29 10:00:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > kod *101# powie mi ile mam do zapłacenia poza abonamentem
    > ja chce wiedzieć ile JESZCZE mam minut do wygadania w ramach abonamentu

    Podziel sobie kwote przez bodaj .29 zł i bedziesz miał ilośc minut.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki

  • 9. Data: 2013-05-29 10:09:01
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-05-29 07:31, s...@g...com pisze:
    > Pytanie Jak osobą 60+ przy użyciu maksymalnie dwóch klawiszy w najprostszym
    telefonie ma sprawdzić ile minut w ramach abonamentu przegadała lub ma do
    przegadania.

    Stoper + długopis + notatnik + kalkulator?

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 10. Data: 2013-05-29 11:43:17
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 28 May 2013 22:31:38 -0700 (PDT), s...@g...com wrote:

> [...]
    przegadania. Najfajniejsza byłoby jak w prepaidach że po rozmowie przychodzi sms

    Jeśli wiesz jakie pakiety ma sprawdzać to poszukaj do nich kodów, jak
    ci się nie chce szukać to podaj tu na grupie jaka taryfa to ci podam
    kody.
    W telefonach nawet tych prostych jest usługa proste wybieranie,
    dodajesz dany kod na sprawdzenie stanu pakietu do książki potem
    dodajesz do prostego wybierania pod dowolny klawisz w telefonie i
    tyle. Wtedy wystarczy dłużej przytrzymać dany klawisz i uruchomi się
    sprawdzenie danego pakietu jaki jest przypisany do danego klawisza
    (mowa oczywiście o klawiszach od 2-9). Myślę że dla starszej osoby
    odblokowanie telefonu i wciśnięcie jednego klawisza nie będzie
    problemem. Już prościej tego się nie da zrobić.