  • Data: 2013-05-30 10:48:43
    Temat: Re: kontrola kosztów w Play
    Od: dizel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 29 May 2013 23:42:42 -0700 (PDT), s...@g...com wrote:

    >Oj coś nadal nie jest OK (Mam M-ke)
    >
    >Pod kodem *105# mogę sprawdzić stan konta dla pozycji "Minuty do wszystkich"
    (aktualizujesię po każdej rozmowie).
    >Ale niestety nie pokazuje(nie dodaje do całości) "Minuty w abonamencie".

    Nie wiem czy o to Ci chodzi ale te pakiety są pod innymi kodami i
    raczej nie ma opcji żeby się jakoś sumowały. Po prostu minuty do
    wszystkich są pod innym kodem, a pakiet złotówek pod innym.
    Zresztą w cenniku oferty formuła jest wyszczegółnione jak schodzą
    środki:
    1. Minuty, wiadomości sms/mms przyznane w wyniku uczestnictwa w
    ofertach promocyjnych. Czyli w twoim przypadku to pod *105#
    2. Minuty, sms/mmsy przyznawane w ramach pakietu złotówek. Czyli to
    pod *101#
    3. Jednostki poza abonamentem zgodnie z cennikiem.