  • Data: 2009-02-18 21:53:50
    Temat: Re: konsorcja firm operatorskich Nieliczni, ale zadowoleni
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Osobiście mam plan wraz z 3 firmami, że w ciągu 2 lat się połączymy,
    > wybudujemy parę km światełka i dopiero wtedy zaczniemy "normalnie"
    > funkcjonować.

    trzymam kciuki ale:

    - Wasza oferta juz teraz jest slaba a co dopiero za 2 lata

    - wiesz ile trzeba zainwestowac kasy aby wybudowac legalnie 2km kanalizacji
    ???? Bez urazy ale to czasami przekracza budzet firmy w ktorej pracuje a
    6000 abonentow mielismy juz w zeszlym roku. 2000m X 86 zlotych = 172 tys
    zlotych. A cena 86 zlotych / mb to bez projektu, geodety, geodety, odbudowy
    chodnika i generalnie mega po kosztach.

    Co Ci da to polaczenie ? Ze sie filmy beda szybko wymieniac ? Ile masz tego
    ruchu ze juz swiatlo potrzebujesz ? Masz juz srednia dobowa choc z 50 Mb/s ?
    Ile w koncu da Ci takie swiatlo oszczednosci, ze juz chcesz w nie inwestowac
    ?

    Poznalem pare osob tego pokroju i mam swoja opinie. Spotyka sie
    kilkudziesieciu facetow co ma blade pojecie (nie ujmujac nikomu i nie
    kierujac tego pod czyimkolwiek adresem) na temat sieci. Kazdy ma obcykany MT
    i RB i wie gdzie kupic to najtaniej. I teraz ktos sie zapalil "dobra, ja
    robie swiatlowody". I od tej pory kazdy chce swiatlowody.

    Jak chcesz inwestowac w nowoczeste technologie to wez od tego specjaliste.
    Po co Ci wiedziec jak sie projektuje kanalizacje. Bierzesz projektanta, ten
    chodzi raczej w parze z geodeta i masz po sprawie. Dostajesz gotowy projekt,
    pozwolenie na budowe. Nie chodzisz chyba sam po urzedach bo to bez sensu. A
    jak masz sie uczyc chodzic po urzedach to wez uzyskaj uprawnienia do
    projektowaniaq i zrob wszystko sam.

    ;) bez urazy

    Icek