  • 11. Data: 2010-01-31 10:53:14
    Temat: Re: konkurs motoryzacyjny - prosze o głos
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Waldek wydusił z siebie te słowy:

    > witam jest taki konkurs motoryzacyjny, jezeli możecie to prosze o glos
    > http://fanklubmoto2010.auto-swiat.pl/opel/opel-opel-
    astra-klub-polska/

    ten konkurs to jeden wielki przekręt.

    (pisze to po analizie przyrostów kliknięć oraz ... analizie fragmentu kodu
    strony)

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

  • 12. Data: 2010-01-31 11:12:05
    Od: amos <g...@g...com>

    On 31 Sty, 10:53, "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> wrote:
    > ten konkurs to jeden wielki przekręt.
    > (pisze to po analizie przyrostów kliknięć oraz ... analizie fragmentu kodu
    > strony)

    Co nie zmienia faktu, ze w Polsce zwyciezyc moze tylko jakis fanklub
    dresswagena.

    Wyniki na dzis:
    1. Volkswagen Passat
    2. BMW
    3. Mazda
    2. Volkswagen Golf

    Bardzo pozytywnie mnie zaskakuje trzecie miejsce. Czyzby wsrod
    kierownikow Mazd tak wielu bylo ich fanami?

    amos

  • 13. Data: 2010-01-31 11:18:57
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <mójnick@box43.pl>

    Marcin Stankiewicz pisze:

    > A co w tym dziwnego :) ?

    To jedyne forum nie wysyłało zaproszenia. Odrazu słało lawetę. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 14. Data: 2010-01-31 11:30:59
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-01-30 22:47:09 +0100, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"

    Dlatego oddałem głos na inny klub.

    --
    Bydlę

  • 15. Data: 2010-01-31 11:45:18
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    amos pisze:

> [...]
    > 2. Volkswagen Golf
    >
    > Bardzo pozytywnie mnie zaskakuje trzecie miejsce. Czyzby wsrod
    > kierownikow Mazd tak wielu bylo ich fanami?

    Wedlug Twojego myslenia wielu z nich jest dresami.
    --
    Karolek

  • 16. Data: 2010-01-31 14:52:21
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 31 Jan 2010 11:18:57 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

    > To jedyne forum nie wysyłało zaproszenia. Odrazu słało lawetę. ;)

    Poczekaj, poczekaj, kupisz 147 to Ci przypomnę te posty ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 17. Data: 2010-01-31 15:25:14
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Borys Pogoreło pisze:

    > Poczekaj, poczekaj, kupisz 147 to Ci przypomnę te posty ;)

    Heh, chyba nie kupię. :)
    A tak serio - dwie obejrzałem i odpuściłem temat.

  • 18. Data: 2010-01-31 15:29:03
    Od: amos <g...@g...com>

    On 31 Sty, 11:45, Karolek <d...@o...pl> wrote:
    > Wedlug Twojego myslenia wielu z nich jest dresami.

    Wedlug mojego myslenia, pewnie jest wsrod nich spora grupa dresow,
    poniewaz sa to najbardziej popularne marki w ogole jak rowniez wsrod
    mlodych gniewnych.

    Skoro sie odezwales, musiales poczuc sie dotkniety? A wiesz, BMW
    bardzo mi sie podobaja. Dlugo jednak nie kupie tej marki wlasnie
    dzieki stereotypowi jaki przykleil sie ich do kierowcow. Wierze, ze
    nie bez powodu.

    No, chyba ze moto...

    amos

  • 19. Data: 2010-01-31 17:03:21
    Temat: Re: konkurs motoryzacyjny - prosze o glos
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    Uzytkownik "amos" <g...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
> [...]
    > bardzo mi sie podobaja. Dlugo jednak nie kupie tej marki wlasnie
    > dzieki stereotypowi jaki przykleil sie ich do kierowcow. Wierze, ze

    Dokladnie! BMW jezdza tylko dresy i ich ubranie nie ma znaczenia, moze to
    byc dres mentalny. Tak wiec radze Ci nie draznic ich na drodze, ustepowac
    miejsca jak tylko mozesz, nie zajezdzac drogi, nie wyprzedzac, nie tamowac
    ruchu, ale nie jechac z drugiej strony za szybko jakby jednak chcial
    wyprzedzic... a najwazniejsze jest to by nie trabic jak taki dres zrobi
    Tobie najwieksze swinstwo/

    > No, chyba ze moto...

    Ale mimo wszystko uwazaj na kierowców aut marki BMW.

    Pozdr

  • 20. Data: 2010-02-01 10:31:33
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sun, 31 Jan 2010 15:25:14 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak
    napisał(a):

    > Heh, chyba nie kupię. :)
    > A tak serio - dwie obejrzałem i odpuściłem temat.

    I co - skończy się na Berlingo z malutkim HDI? ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.