    From: "Przembo" <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: konkurs motoryzacyjny - prosze o glos
    Date: Sun, 31 Jan 2010 17:03:21 +0100

    Uzytkownik "amos" <g...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:9ffbf723-acd2-4871-b633-0695bb6c982d@k5g2000yqf
    .googlegroups.com...
    > Wedlug mojego myslenia, pewnie jest wsrod nich spora grupa dresow,
    > poniewaz sa to najbardziej popularne marki w ogole jak rowniez wsrod
    > mlodych gniewnych.
    > Skoro sie odezwales, musiales poczuc sie dotkniety? A wiesz, BMW
    > bardzo mi sie podobaja. Dlugo jednak nie kupie tej marki wlasnie
    > dzieki stereotypowi jaki przykleil sie ich do kierowcow. Wierze, ze
    > nie bez powodu.

    Dokladnie! BMW jezdza tylko dresy i ich ubranie nie ma znaczenia, moze to
    byc dres mentalny. Tak wiec radze Ci nie draznic ich na drodze, ustepowac
    miejsca jak tylko mozesz, nie zajezdzac drogi, nie wyprzedzac, nie tamowac
    ruchu, ale nie jechac z drugiej strony za szybko jakby jednak chcial
    wyprzedzic... a najwazniejsze jest to by nie trabic jak taki dres zrobi
    Tobie najwieksze swinstwo/

    > No, chyba ze moto...

    Ale mimo wszystko uwazaj na kierowców aut marki BMW.

    Pozdr