  • Data: 2009-09-07 21:58:18
    Temat: Re: konkurs fotograficzny
    Od: Les <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    :-)http://dybowski.pl/inne/reg_foto.pdf

    > Czarek

    Witam i cytuję:
    "25. Organizator nabywa równiez na czas nieoznaczony bezpłatna
    licencje .....
    wykorzystania w celach niekomercyjnych pozostałych,
    nadesłanych na konkurs fotografii, na nastepujacych polach
    eksploatacji:..."
    czyli jak rozumiem, organizator wraz ze sponsorem (oczywiście pod
    szyldem organizatora) wydają kalendarz z nadesłanych zdjęć. A żeby
    wszystko było w majestacie prawa, kalendarz jest darmową reklamówką
    sponsora (logo tegoż sponsora przypadkiem znalazło sie na wkładce -
    oczywiście spiętej razem z pozostałymi kartami tego kalendarza).

    A jak uniknąć takich "możliwości"?
    Być może będę niedługo "organizatorem" ogólnopolskiego konkursu i
    chciałbym z mojej strony (tego co układa regulamin) postarać się, żeby
    jakiś "cwany" sponsor przypadkiem nie "użyczał" sobie zdjęć do
    komercyjnych wydawnictw, pod jakimś "pretekstem".

    Pozdrawiam
    Les