  • Data: 2021-03-11 09:15:38
    Temat: Re: koniec pandemii
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 10.03.2021 o 11:06, J.F. pisze:

    >Nachuj?

    A masz inne wyjscie ?

    >Już nas prawie nie stać. Obsługa długu skoczyła na taki poziom, że
    >pkb lezy i kwiczy.

    A gdzie tam - jak jeszcze uda sie rzadowi zbic %, to zadluzenie sie
    zrobi fikcyjne :-)

    Tylko ... kto nam pozyczy na niski procent ?

    >To se kurwa sam bierz ten kredyt na siebie ale nie na mnie. Nie mam
    >zamiaru spłcać jakiegoś kretynobiorcy :>

    A w szpitalu tez wolisz uslyszec "tomograf kupimy w 2025" ?

    >Chuj prawda. Mamy ZEROWE/PiSowe tempo.

    W autostradach moze, ale eSek o standardzie autostrad troche jednak
    ukonczyli.
    S-ka lepsza, bo darmowa :-P

    >Dług ukryty za PiS się PODWOIŁ w ciągu 5 lat ale nie, że podwoił od
    >PO. Podwoił się w całości długu :]

    >Słowo "kradzież" jest infantylne PiSiorsko :) Po prostu PRZEKAZALI
    >kasę na zmniejszenie długu. To źle, skoro obsługa długu też malała?

    To byla moja kasa, jak ci sie podoba, to przekazuj swoja kase, a nie
    moja :-P

    >PiS chce zajebać jeszcze więcej z OFE ale dodatkowo wydrenuje 15%

    Mniej, bo tam juz niewiele zostalo ..

    >podatku, który zasili Rydzyka i Obajtków i chuj z tego będzie. Wiesz
    >jaka to suma? To co, kto jest gorszy?

    Mozna nie placic. Wroci kiedys Tusk i opodatkuje :-)

    >Pierdolisz. Pod pokrywką VAT naliczyli sobie zyski ale nie wykazali
    >ILE kasy przejęli i od kogo. Wykazali ile zablokowali i policzyli
    >sobie to jako zysk. Zaciągnęli długi i rozdali. Tu się zrobiło pkb z
    >obrotu.

    Jakos tam jestem przekonany, ze ksiegowosc prowadza rzetelnie, i jak
    mowia, ze tyle jest wplywow z podatkow - to tyle jest.

    Skad te wieksze wplywy - to juz mozemy dyskutowac.
    Stawek VAT nie podniesli, a Tusk podniosl :-P

    >PO nie dostało takiej kasy na kryzys z UE i sobie poradziło.

    U nas ten kryzys byl mniejszy.

    t-budzetowy-za-rzadow-po-psl/

    >No brednie

    Ale co tu jest brednia?

    >Mały nie był ale był mniejszy ale przede wszystkim były inwestycje.
    >Obecnie ich nie ma a drenaż jest większy.

    > https://mf-arch2.mf.gov.pl/web/bip/ministerstwo-fina
    nsow/dzialalnosc/finanse-publiczne/budzet-panstwa/wy
    konanie-budzetu-panstwa/harmonogram-realizacji-budze
    tu-panstwa
    > https://www.gov.pl/web/finanse/wykonanie-budzetu-pan
    stwa
    > Wiem - moga klamac ... to pokaz palcem gdzie.

    >Noi? Mogę wskazać ale co to zmieni, że mierzeja miała kosztować
    >800mln a kosztuje 2 mld, że miało być 100ton bursztynu a jest na
    >kolczyki?

    A jakie to ma znaczenie - kwestionujesz kwoty deficytu czy nie ?

    >Ze miało być milion mieszkań, milion samochodów ele, że lotniska nie
    >ma ale są milionowe wypłaty i nawchuj komisji ze smoleńską włącznie?

    Nie mowie nie, ale mnie podatkow na razie nie podniesli :-)

    No, czolgow nie ma, helikopterow nie ma, ale F-35 ... maja byc ..

    >Mozna. Wystarczy pomyśleć o zakazie wejscia do lasu czy otwartych

    Troche tam "bledow" popelniono, ale ... podasz poprawne decyzje i
    zagwarantujesz, ze respiratorow nie zabraknie ?

    >kościołach a zamkniętych hotelach, lotniskach restauracjach,
    >kinach...

    Koscioly otwarte, ale z limitem wiernych.

    >Tego nie wiem ale jestem w 100% pewnien, że nie używało by
    >SPECJALNIE spacji przed pytajnikiem :] To właśnie zdradza 100%
    >ignoranta, który z pełną premedytacją pluje na swojego rozmówcę :]

    Mozesz sobie przypomniec jak na Klepacz szczepila na ptasia grype.
    Wyszło, ze miala racje ... ale z wiedzy to wynikalo, czy z weza w
    kieszeni panstwowej ?

    >To się ogarnij i poszukaj, gdzie zginęła kasa. Dotąd TVP zarabiała na
    >siebie a teraz to nawet 3,5mld to mało, jak mawia Wkurwski :]

    O ile sie orientuje, ze to TVP niezbyt zarabiala na siebie.
    Gdzies tam jeszcze jest kwestia abonamentu, ktorego ludzie nie placa
    ..

    >A jaki to ma związek z suwerenem, skoro miał taniej?

    Ja tam nie wiem czy mialem taniej, skoro na stacji paragon dostawalem.
    Wiec jesli to bylo nielegalne, to ktos na tym zarobil, ale ze mna sie
    raczej nie podzielil.

    >Nie pierdol. W Niemczech paliwo jest tańsze niż u nas :>

    Dasz jakis przyklad?

    Bo mysle, ze nie, choc jak wziac do porownania ceny ze stacji pod
    granica ... to moze.
    Stacja BP ...

    >Pojebało? Dostosują się do monopolu.

    Albo zrobia o grosz taniej, czy nawet grosz drozej, ale niekoniecznie
    z orlenowskich rafineriiv..

    >Skoro Orlen sprzedaje to jak?

    No to co zmieni fuzja? Gorzej nie bedzie :-(

    >Tusk żartował a PiS nie żartuje :] Będziesz miał po 7zł :]

    Jak bedzie ropa po 150$, a $ po 5 zl, to moze bedzie i wiecej.

    >Jak ma być widoczna, skoro Orlen dyktuje cenę?

    No a gdzie ta tania niemiecka benzyna ?

    >Spróbuj się kiedyś ogarnąć ale sądząc z tego, że nie ogarniasz spacji
    >to nie nastąpi to NIGDY. Po prostu, NIGDY. Czy rozumiesz swoją
    >ignorancję?
    >Odpowiem za Ciebie: Rozumiesz swoją ignorancję ale jesteś ignorantem
    >i NIGDY już tego nie zmienisz :) Lubisz to.

    W odroznieniu od ciebie czasem patrze na ceny paliw, i ciekawe rzeczy
    widze ...

    J.