  • Data: 2021-03-12 22:51:17
    Temat: Re: koniec pandemii
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12-03-2021 o 14:02, J.F. pisze:

    > Wszystko, czyli nic :-P

    > Ale postaw sie w roli podatnika - ma glosowac na tych, co mu podatki
    > zabiora a nic nie dadza ? :-)

    Stawiam się, bo sam nim jestem.
    Tylko nie jestem idiotą, więc wiem, że jak coś dają, to znaczy że
    zabrali to wcześniej razy kilka.

    > Czy oni tacy glupi ...

    Tak.

    > Zrobili zrobili,

    Co?
    Konkretnie.

    > Ale tym razem juz nie dodajesz "czyli nic nie zrobili" :-)

    Bo jeżdżę po drogach które zrobili codziennie.
    Fakt - w części też SLD.
    Za to nie jeżdżę po drogach, które zrobił pis, bo takie nie istnieją.

    > Czy ty dziecko jestes i nie wiesz jak sie w Polsce drogi buduje?
    > Najpierw jest koncepcja, a moze nawet przetarg na koncepcje, potem
    > opinie, potem decyzje, potem protesty, potem procesy w sadach, potem
    > wywlaszczenia, potem przetarg na projekt, protesty przetargowe, projekt,
    > przetarg na budowe, protesty, budowa i to wszystko trwa.

    I jakoś tylko jednym to przeszkadza.

    > Wiec jesli ktos zastal gotowy projekt, zrobil przetarg na budowe,
    > rozstrzygnal, dopilnowal budowy, zaplacil - to mozna powiedziec, ze
    > droge zrobil.

    A jeste chociaż jedna taka droga, która była zrobiona od przetargu do
    końca przez pis?
    Podaj ją.

    > A jak poprosza o rozliczenie inwestycji w Polsce A i zwrot ich czesci ?

    To będą musieli jeszcze sporo dopłacić, bo te inwestycje w Polsce A,
    wynosiły dużo mniej niż Polsce A w tym czasie zabrano, na dopłaty do
    Polski B.

    > No ale to przeciez bedzie wina nowego rzadu ...

    Dokładnie tak sądzę, że nic konstruktywnego nie zrobią, tylko nakradną,
    napsują, a potem zwalą na tych przed nimi i po nich.

    > A inni

    Nie gadamy o innych.
    Tylko o tych jednych.

    > Ja tam wiem, o PiS dokonczyl w okolicy. Czyli dal pieniadze, a to
    > najwazniejsze :-)

    Ja też wiem.
    Nic.

    > Ale mozesz przypomniec historie S11 w Poznaniu, z podaniem dat i
    > premierow :-)

    Nie ma co podawać, bo jej nie ma.

    > Moze i skleroza, bo nic takiego nie pamietam.

    To sobie poszukaj.

    > Ale zerwac umowe ... to nie tak latwo, a co najmniej nie za darmo.

    Coś zepsuć to oni doskonale umieją.
    Tak jak z helikopterami było.
    I te drogi będą takie jakie są te helikoptery co miały być w zamian....

    > Ale o im pasozyt zmienil?
    > Podniosl place minimalna o ... 10% ?

    Tak w tvpis powiedzieli?
    Bo mi się coś mocno wydaje, że o rząd wielkości bardziej....
    Do tego 500+, w wyniku których penerstwo ma za co chlać i w ogóle nie
    musi pracować.

    > Przeciez pisze "przed".

    Te drogi na Euro były przed, czy o czym bredzisz?

    > Ja tam pamietam, ze w poprzednim okresie tez takie sprawy bywaly.

    No - chińczyki dały ciała, ale autostrada i tak powstała, i to w miarę
    na czas.
    A za pisu na to miejsce nic nie powstało.

    > Daj jakis przyklad ... bo ciagle mi sie wydaje, ze to jednak z winy
    > wykonawcy.

    Jasne, wszyscy są winni, tylko nie ten kto burdelu narobił.

    > No, jesli 2x to nieznaczaco

    Nie bredź.
    Jak euro wchodziło, kosztowało coś koło 4 zł, 2 razy więcej niż DM,
    warta 2 zł.
    Do dziś jest mniej lub bardziej tak samo.

    Gdyby zmienil się dwa razy, kosztowałoby dziś 8 zł.

    > Czy takie nierynkowe podwyzki ... jakos sie rynek pracy u nas nie zalamal.

    No jak się nie załamał, jak się załamał?
    Wszystko co wymaga fizycznych, kosztuje 2 razy więcej i nie ma chętnych
    do roboty.

    > Ilu pracownikow zarabialo minimalną?

    Ale gdzie?
    Bo w takich magazynach, albo na budowach pewnie większość.

    > A ilu naprawde zarabiało minimalną, a nie tylko na papierze.
    >
    > 500+ ... jak ono ci podnioslo koszty pracy? Aaa ... niektorym sie juz
    > nie chce pracowac za minimalna,

    W ogóle niektórym nie chce się pracować.
    Po co, jak mają już za co chlać, bez pracy?

    > A poprzednicy nie uprawiali ?

    Jeśli nawet, to nie na tą skalę i nawet na ułamek tej skali nie.

    > Ale linku nie widze,

    Ja je widziałem nawet w Twoich odpowiedziach, bo postów bluzgacza nie
    widzę, więc idź sobie ściemniaj na spotkanie sekty....

    > Grosze,

    Nie chodzi o kwoty, chodzi o kłamstwo.

    > Pij piwo.

    Bo?
    Pierwszy sekretarz będzie mi teraz menu wybierał?

    > byc moze ... ale zaraz - light bo bez cukru, czy light, bo woda smakowa
    > ze slodzikiem ?

    To drugie.
    Woda bez smaku, to jest dla zwierząt.

    > A nie da sie sypnac 5 czy 2%? Bez swinstw, malo cukru.

    No właśnie się nie da.
    Bo nawet wszystkie pieprzone syropy też mają cukier.

    > Tylko ... to na kogo glosowac?

    Wystarczy wiedzieć na kogo nie głosować.
    Dalej można nawet zapałki ciągnąć i tak wynik będzie lepszy.

    >I czemu PiS najgorszy?

    A czemu piekło jest gorące?

    > No to pretensje do rzadow, co obsadzaly prezesa Orlenu :-)

    No właśnie mam. ale Ci to nie pasuje.

    > Aaa, to pisz, ze o kurs CHF chodzi.

    Każda waluta ma tak samo.

    > Tylko moment, teraz kurs jakies 4.14, w kwietniu 2020 bylo 4.30, w
    > styczniu 2015  tez 4.30 ...
    > no ale dzieki PiS mozesz uniewaznic kredyt :-P

    Jak to dzięki pis?
    Pis mnie i wszystkich innych olał z góry.

    Ratunek jest w sądach, tych samych które pis próbuje zlikwidować.

    > Podaj

    Sprawdziłeś jakiekolwiek?