  • 11. Data: 2010-10-17 15:30:54
    Temat: Re: koniec oranze?
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 10/17/2010 05:13 PM, Król Dopalaczy wrote:

    > tak sie sklada ze korzystam z spike bez reklam i nawet zalogowac nie
    > szlo, a jak zalogowalo to za chwile wywalalo.

    Cóż, wyraźnie Cię Era nie lubi. Co nijak nie znaczy że 'po przekroczeniu
    transferu' uniemożliwia połączenie GG.

    M.

  • 12. Data: 2010-10-17 15:31:41
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 10/17/2010 05:14 PM, Król Dopalaczy wrote:

    > skorzystaj z netu ery po przekroczeniu limitu i pogadamy

    Chyba nie pogadacie, skoro Tobie po przekroczeniu limitu nic nie działa :>
    Mnie nadal działa, złosliwe...

    M.

  • 13. Data: 2010-10-20 16:01:52
    Od: z <z...@g...pl>

    malgosia pisze:
    > http://biznes.onet.pl/sad-kampania-reklamowa-orange-
    wprowadzala-konsumen,18568,3735001,1,news-detal

    Mam rozumieć że w innej promocji-ofercie (wieczory i łikendy) takie
    zapisy są legalne? "Gadasz za darmo od 16 do rana" ale drobnym druczkiem
    z wyjątkiem świąt"
    Tfu...