-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!proxad.net!feeder2-2.pro
xad.net!cleanfeed3-a.proxad.net!nnrp1-1.free.fr!not-for-mail
From: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>
Subject: Re: koniec diesli
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5bee8a43$0$492$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@4...net> <a...@m...org>
<5beec1e5$0$3720$426a74cc@news.free.fr> <1...@m...org>
<5beedf1f$0$20313$426a74cc@news.free.fr> <1...@m...org>
<5beeeab5$0$15491$426a74cc@news.free.fr> <c44nvpy1fxv$.dlg@myjk.org>
Face: iVBORw0KGgoAAAANSUhEUgAAADAAAAAwAgMAAAAqbBEUAAAADFBMVEX///8AAACAgIBAQEBMvJN
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
User-Agent: Pan/0.139 (Sexual Chocolate; GIT bf56508 git://git.gnome.org/pan2)
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Date: 17 Nov 2018 14:47:08 GMT
Lines: 54
Message-ID: <5bf029ec$0$21599$426a74cc@news.free.fr>
Organization: Guest of ProXad - France
NNTP-Posting-Date: 17 Nov 2018 15:47:08 CET
NNTP-Posting-Host: 82.64.0.151
X-Trace: 1542466028 news-1.free.fr 21599 82.64.0.151:36636
X-Complaints-To: a...@p...net
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2643998
[ ukryj nagłówki ]On Sat, 17 Nov 2018 15:08:45 +0100, Myjk wrote:
> To Ty pisałeś o wsi, akumulatorach i to Ty sugerowałeś jakąś autonomię
> -- nie ja.
Widać całkiem się nie zrozumieliśmy.
> Ale nie na wsi, tylko w lesie. Na wsi prądu rzadko kiedy brakuje.
A to chyba masz na myśli taką hipsterską, pod-warszawską wieś, w której
ostatnią krowę widziano 30 lat temu. Długi czas mieszkałem na polskiej
(no powiedzmy - bo po fakcie to kaszubskiej) wsi, prąd potrafił znikać na
kilka dni pod rząd i nikogo to nie dziwiło. A jak wracał, to zdarzało się
że dawał tylko 100-kilka woltów :) telewizory wtedy co prawda działały,
ale tak śmiesznie skwierczały jakby im tam kto milion skowronków
wpakował. A trochę wcześniej w ogóle prądu nie było, i też żyliśmy
dobrze, tyle że trzeba było pamiętać lampy gazowe doładować i świec
dokupić od czasu do czasu w rolniczym domu handlowym.
A wracając do czasów całkiem współczesnych, to nie dalej jak 3 tygodnie
temu prąd u nas wyszedł, i wrócił po dwóch dniach. Dlaczego nikt nie wie,
no ale miło że w ogóle wrócił. Trochę dziwne, bo jesienią i latem prąd z
reguły trzyma się domu, a tylko zimą i wczesną wiosną lubi harcować.
> Więc można naprodukować w lato (i to ważne z punktu elektrowni, bo nam
> notorycznie brakuje energii w lato głównie dlatego że się elektrownie
> przegrzewają z braku wody) i odebrać to sobie w zimie.
Do dupy taki system. Albo jest autonomia albo jej nie ma. Jak trzeba i
tak użerać się z elektrownią to normalny człowiek woli mieć prąd w kablu,
zamiast cudować z panelami, licznikami, itd.
> Faktycznej oferty nie ma, bo nikt, może poza Tobą i paroma innymi co
> lubią się taplać w błocie rozjeżdżając lasy, takiego auta nie
> potrzebuje.
To tylko potwierdza fakt, że prawdziwej wsi nie widziałeś.
> Poza tym ponownie, elektryki są do miast a nie do lasu.
Eee, ale przecież przed chwilą pisałeś że elektryk na wsi jak znalazł
(podając wątpliwy argument o tym że słońce u nas też świeci).
> Pwtórzę to co napisałem w komentarzu pod filmem, wyjaśnienie dlaczego
> PHEV nie wyjeżdża podczas gdy auto z ICE sobie radzi jest stosunkowo
> proste. OL PHEV ma dwa silniki elektryczne po jednym na każdą oś, o mocy
> 60kW czyli 80KM i jak ma tylko jedno koło przyczepne, to biorąc pod
> uwagę że tylko 50% w przypadku poślizgu jednego kołą jest przekazywane
> na drugie, samochodowi momentu i mocy nie starcza
Ja główny problem widzę taki, że to 2.2 tonowe bydle jest. Strach w byle
kałużę wjechać. Gdyby miał ze dwa koła więcej i nieco większy prześwit to
nie mówię, ale widać nie było to Japończykom po drodze.
Mateusz
Następne wpisy z tego wątku
- 17.11.18 15:52 Mateusz Viste
- 17.11.18 15:54 Shrek
- 17.11.18 16:27 Mateusz Viste
- 17.11.18 18:02 Mateusz Viste
- 17.11.18 18:36 Myjk
- 17.11.18 22:56 kk
- 18.11.18 01:38 Shrek
- 18.11.18 11:12 j...@i...pl
- 18.11.18 19:04 Myjk
- 18.11.18 20:29 j...@i...pl
- 18.11.18 21:23 Myjk
- 18.11.18 23:03 J.F.
- 18.11.18 23:04 J.F.
- 19.11.18 09:31 Myjk
- 19.11.18 09:35 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=