eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodykoniec diesli Re: koniec diesli
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!cyclone02.ams2.highwinds-media.com!voer-me.
    highwinds-media.com!peer02.am1!peering.am1!peer02.fr7!news.highwinds-media.com!
    newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.
    pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <577e5547$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
    <nmknkv$m6p$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <578defdf$0$15205$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <578e0c11$0$15197$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <5...@g...com>
    <578e4016$0$643$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <578e4b0a$0$12561$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <5791dd59$0$15200$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <57920452$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    In-Reply-To: <e...@g...com>
    Subject: Re: koniec diesli
    Date: Fri, 22 Jul 2016 14:50:01 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 41
    Message-ID: <5792167d$0$15206$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.134.199
    X-Trace: 1469191805 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15206 83.30.134.199:64629
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 1672446259
    X-Received-Bytes: 3203
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2585827
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości grup
    >Z reguly producenci okreslaja ilosc cykli i jest to ok tysiaca do
    >jakiejs ustalonej utraty pojemnosci pod warunkiem zachowania
    >okreslonych warunkow pracy.

    Wole gwarancje od deklaracji.
    No dobra - inni producenci tez nie gwarantuja, ze silnik 200kkm
    wytrzyma.
    Chyba, ze w USA...

    >Mnie jak zasieg spadnie z 40 do 30 kilometrow po pieciu latach to
    >bedzie to akceptowalne.

    Dla ciebie akceptowalne, dla kogos kto potrzebuje tych 30km - juz
    nieakceptowalne.
    A przeciez producent okreslil, ze na 40km powinno starczyc :-)

    Dlatego, zakladajac trase 20 km w jedna strone, dodalem margines
    bezpieczenstwa i stwierdzilem, ze trzeba szukac takiego, ktoremu
    producent obiecuje 80 km :-)

    >Elektryk to nie samochod dla wszystkich.

    Dania czy Holandia maja inne zdanie.

    >Z zalozenia to ma byc w Europie maly miejski samochodzik sluzacy do
    >dojazdow do pracy.

    No i OK, tylko to ogranicza zastosowanie ... i sprzedaz.
    Moze jednak warto pomyslec o hybrydowym ?

    >Zasiegi ma miec uzaleznione od miejsca gdzie ma byc eksploatowany.
    >W Londynie musi miec wiekszy zasieg niz w Zyradrowie.

    Tylko zobaczysz, ze najpierw sie pojawia w Londynie :-)

    I akurat mieszkanca Zyrardowa podejrzewalbym o prace gdzies dalej
    (Warszawa ?), i koniecznosc sporego zasiegu.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: