eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodykoniec diesli Re: koniec diesli
  • X-Received: by 10.157.11.162 with SMTP id 31mr188604oth.16.1469188980157; Fri, 22 Jul
    2016 05:03:00 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.157.11.162 with SMTP id 31mr188604oth.16.1469188980157; Fri, 22 Jul
    2016 05:03:00 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !2.us.feeder.erje.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net!usenet.blueworldhost
    ing.com!feeder01.blueworldhosting.com!peer03.iad.highwinds-media.com!news.highw
    inds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!j37no3834550qta.0!news-out.google.co
    m!d130ni10900ith.0!nntp.google.com!f6no3486320ith.0!postnews.google.com!glegrou
    psg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 22 Jul 2016 05:02:59 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <57920452$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=164.127.147.235;
    posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
    NNTP-Posting-Host: 164.127.147.235
    References: <577e5547$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
    <nmknkv$m6p$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <578defdf$0$15205$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <578e0c11$0$15197$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <5...@g...com>
    <578e4016$0$643$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <578e4b0a$0$12561$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <5791dd59$0$15200$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <57920452$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <e...@g...com>
    Subject: Re: koniec diesli
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
    Injection-Date: Fri, 22 Jul 2016 12:03:00 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 2344
    X-Received-Body-CRC: 2659390058
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2585825
    [ ukryj nagłówki ]

    Z reguly producenci okreslaja ilosc cykli i jest to ok tysiaca do jakiejs ustalonej
    utraty pojemnosci pod warunkiem zachowania okreslonych warunkow pracy. Mnie jak
    zasieg spadnie z 40 do 30 kilometrow po pieciu latach to bedzie to akceptowalne.
    Elektryk to nie samochod dla wszystkich. Z zalozenia to ma byc w Europie maly miejski
    samochodzik sluzacy do dojazdow do pracy. Zasiegi ma miec uzaleznione od miejsca
    gdzie ma byc eksploatowany. W Londynie musi miec wiekszy zasieg niz w Zyradrowie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: