-
X-Received: by 10.157.42.76 with SMTP id t70mr177247ota.8.1469186628786; Fri, 22 Jul
2016 04:23:48 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.157.42.76 with SMTP id t70mr177247ota.8.1469186628786; Fri, 22 Jul
2016 04:23:48 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!news.glorb.com!f6no3469582ith.0!news-out.google.com!d68ni2855ith.0!nntp.g
oogle.com!f6no3475477ith.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.c
om!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Fri, 22 Jul 2016 04:23:48 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <5791dd59$0$15200$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=164.127.147.235;
posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
NNTP-Posting-Host: 164.127.147.235
References: <577e5547$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
<nmknkv$m6p$1@node1.news.atman.pl>
<4...@g...com>
<578defdf$0$15205$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@g...com>
<578e0c11$0$15197$65785112@news.neostrada.pl>
<9...@g...com>
<5...@g...com>
<578e4016$0$643$65785112@news.neostrada.pl>
<3...@g...com>
<578e4b0a$0$12561$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@n...neostrada.pl>
<5791dd59$0$15200$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <8...@g...com>
Subject: Re: koniec diesli
From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Injection-Date: Fri, 22 Jul 2016 11:23:48 +0000
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2585816
[ ukryj nagłówki ]Dla Ciebie wymagane 80, dla mnie 40, dla innego 25 na tydzien. Poza tym skad takie
wskazniki wziales ze na zuzycie tak duzo. Elektryk jest ekonomiczny na sprawnych
akumulatorach a nie zlomach. Idac takim tokiem rozumowania to nie 80 a 800 kilometrow
bo wedlug Ciebie akumulatory w ktorych zostalo 25% pojemnosci sa jeszcze dobre
chociaz producent twierdzi ze sa zuzyte jak stracily 20% pojemnosci.
Następne wpisy z tego wątku
- 22.07.16 13:32 J.F.
- 22.07.16 14:02 Zenek Kapelinder
- 22.07.16 14:50 J.F.
- 22.07.16 15:58 Zenek Kapelinder
- 22.07.16 18:50 __Maciek
- 22.07.16 20:46 Maciek
- 02.08.16 12:14 Rafał P
- 03.08.16 13:20 Miroo
- 04.08.16 10:59 laisar
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=