  • 11. Data: 2009-11-03 18:33:30
    Temat: Re: koniec Playa?
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    news:hcpo2i$dkj$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Flo" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > No wiec zalezy jak liczyc.
    > Jesli z 17 gr robi sie 30gr to marzy jest 13gr. A do Play 35gr.
    > Spora roznica i zupelnie nie wiadomo czemu
    >
    > Jesli policzyc na procenty, to faktycznie podobnie :-)

    Dodaj do tego wymianę minut barterowych czyli jedna za jedną a pojawią się
    extra zyski po stronie
    W3 z których MTRu nie płaci.

  • 12. Data: 2009-11-03 20:08:00
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Flo" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości grup
    > I jeszcze powiedz, że masz jeden numer ;)

    Wysłałem dokumenty na jeden numer. Tylko dokumenty idą przez firmę, gdzie ma
    kilka tyś numerów u tego opa.

  • 13. Data: 2009-11-03 20:59:18
    Temat: Re: Re: koniec Playa?
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >Wysłałem dokumenty na jeden numer. Tylko dokumenty idą przez firmę, gdzie ma
    >kilka tyś numerów u tego opa.
    tez dostalem taka oferte, od orange dokladnie, moja firma ma u nich
    tez tysiace nr i pracownik moze wziac taryfe na firme i tel. w
    promocjach dla firm, w sumie ciekawa oferta (czasem) ale mi
    niepotrzebna...

  • 14. Data: 2009-11-04 18:26:51
    Od: MaREK <m...@o...pl>

    coolina pisze:
    > http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7214479,Za_dwa_m
    iesiace_spadna_hurtowe_stawki_polaczen_do.html

    Ja trochę nie rozumiem pojmowania świata przez Heyah.

    Jako osoba, która stoi przed wyborem kupna numeru i porównuje cennik
    widać, że stawki z Heyah do Plusa, Ery czy Orange są prawie takie same
    jak stawki z Play do wielkiej trójcy. Z kolei połączenia z Heyah do Play
    są o niebo wyższe niż do innych operatorów. Natomiast z Play do Heyah są
    tak samo tanie jak z Play np. to Plusa.

    Rozumiem, że dzwoniąc do Play operatorzy muszą zapłacić te 40gr. za
    minutę (MTR) + doliczyć marżę.
    Ale jaki sens ma Heyah reklamując się że ma droższe połączenia? Przecież
    statystyczny Polak chce kupować tanie samochody, telewizory, owoce i
    minuty też chce kupować tanio. Na mnie taka reklama wywiera wręcz
    negatywny oddźwięk, bo skoro mogę znaleźć na rynku operatora, który
    połączy mnie z każdym numerem komórkowym za dwadzieścia parę zł to
    właśnie takiego operatora wybiorę.

    Reklamować to, że mamy droższe połączenia do PLAY jest wg mnie idiotyzmem.

    To, że reklama mówi, że do Play jest drogo nie równa się temu, że w Play
    jest drogo. Chyba, że w mojej głowie nie zadziała ten chwyt marketingowy.

    I pomyśleć, że dalej mój numer telefonu zaczyna się od 880 (Heyah), a
    komu płacę abonament to nie jest ważne, ale gdybym podpisywał nową umowę
    to na pewno bym się zastanowił.
    --
    Pozdrawiam Marek
    http://czytopiatek.pl

  • 15. Data: 2009-11-05 00:12:15
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hcsh0r$dj1$1@inews.gazeta.pl>, MaREK <m...@o...pl>
    wrote:

> [...]
    > jest drogo. Chyba, że w mojej głowie nie zadziała ten chwyt marketingowy.

    A maja reklamowac ze wszedzie jest tanio?
    Bys sie czepial ze to nieprawda, i ze klamia.

    TA

  • 16. Data: 2009-11-05 14:19:47
    Od: MaREK <m...@o...pl>

    T...@s...in.the.world pisze:
    > A maja reklamowac ze wszedzie jest tanio?
    > Bys sie czepial ze to nieprawda, i ze klamia.

    Pewnie by tak było, ale zamiast reklamować to że z ich sieci do Play
    jest drożej, mogliby np reklamować darmowy numer w heja za 3zł na
    miesiąc, albo inną hiper mega promocję.

    --
    Pozdrawiam Marek
    http://czytopiatek.pl

  • 17. Data: 2009-11-05 16:53:53
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 04.11.2009 MaREK <m...@o...pl> napisał/a:
> [...]
    > tak samo tanie jak z Play np. to Plusa.
    >
    > Rozumiem, że dzwoniąc do Play operatorzy muszą zapłacić te 40gr. za

    Antyreklama playa. To sieci dla młodych, kupisz takiego playa i później
    się dziwisz że nikt do Ciebie nie dzwoni ;)
    Zmiana opa przez znajomych często nie jest możliwa (certy, darmówki
    między 2 aparatami i inne organiczenia/potrzeby).

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 18. Data: 2009-11-05 17:13:50
    Od: MaREK <m...@o...pl>

    Sergiusz Rozanski pisze:
> [...]
    > Zmiana opa przez znajomych często nie jest możliwa (certy, darmówki
    > między 2 aparatami i inne organiczenia/potrzeby).

    Masz trochę racji w tym co piszesz, ale wydaje mi się że osoby które
    stoją przed wyborem PLAYFRESH vs HEYAH wybiorą PLAY.
    --
    Pozdrawiam Marek
    http://czytopiatek.pl

  • 19. Data: 2009-11-05 17:37:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Sergiusz Rozanski pisze:

    > Jak myślisz czemu firmy instaluja helpdeski infolinie itp na 0800 czy 0801?

    Bo często połączenie na 801 jest droższe niż połączenie lokalne :P

    > Chcesz używać telefonu to patrz tez na koszt dzwonienia do Ciebie.

    W przypadku osób prywatnych? To lepiej niech każdy dba o to, aby
    wybrać sobie operatora, który z niego nie zdziera pieniędzy. W dobie
    wieloletniej przenoszalności numerów nie powinno być z tym problemów.
    Jeśli ktoś mimo to wybiera ofertę z drogimi połączeniami do Play, to
    widocznie takie jest jego życzenie.

    Obniżka połączeń do play będzie wtedy kiedy będą tego wymagać klienci,
    tłumaczenie się wyższymi stawkami międzyoperatorskimi jest dawno
    nieaktualne (stawki co prawda są nadal różne, ale zostały obniżane, w
    przeciwieństwie do cen cennikowych).

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2009-11-05 17:41:53
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 05.11.2009 MaREK <m...@o...pl> napisał/a:

    > Masz trochę racji w tym co piszesz, ale wydaje mi się że osoby które
    > stoją przed wyborem PLAYFRESH vs HEYAH wybiorą PLAY.

    Jak wiara w jego paczce ma != play, watpię, narzekali by że za dużo
    do niego płacą, nie miał by do nich tyle darmówek itd. To nie jest
    tak że _teraz_ wszyscy kupują taryfy, wielu jest z sieciami zwiazanych
    umowami/innymi udogodnieniami. Musisz sie znaleść w tym biorąc pod uwagę
    gdzie i ile dzwonisz, jak i również kto do Ciebie dzwoni i dlaczego
    np nie dzwoni :)