  • 51. Data: 2020-01-30 20:57:45
    Temat: Re: koniec Froga
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-30 12:05, Poldek wrote:
    > W dniu 2020-01-29 o 13:18, J.F. pisze:
    >>
    >> https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-pirat-drogowy
    -frog-skazany-na-poltora-roku-wiezienia,nId,4296390

    > Robert Nogal lubi latać nad Warszawą awionetką. Tu mu nic nie zrobią.
    > Nie zatrzymają go do rutynowej kontroli, więc może lekceważyć zakazy.

    Jakie zakay tam są?

    > Znając sprawność prokuratorów i sądów, to nie zdążą w dwa lata.

    Myślę, że złamią wszelkie zasady a nawet prawo by zdążyć. To jest
    właśnie wypaczenie.

    -kolejny-wyrok-15-tys-zl-grzywny-i-3-letni-zaka,nId,
    2873751

    > Moim zdaniem rutynowe kontrole w obecnych czasach nie są w ogóle
    > przeprowadzane. Ew. raz na dekadę może się zdarzyć kontrola jeśli akurat
    > Policja szuka kogoś, kto np. zbiegł z więzienia, albo z miejsca
    > przestępstwa i według danych uzyskanych przez Policję porusza się
    > podobnym pojazdem. Wtedy mogą zatrzymywać np. czarne Porsze w danym
    > rejonie.

    Tylko, że to nie jest rutynowa kontrola.

    > Ale żeby kontrolowali ot - tak, rutynowo w to wątpię.

    Rutynowa kontrola to zatrzymywanie pojazdów i kontrolowanie trzeźwości
    kierowców bez posiadania konkretnych przesłanek świadczących o tym, że
    kierowca jest pod wpływem alkoholu. Lata to trwało a teraz jeszcze jest
    prawnie łatwiejsze. Dodatkowo policjanci nie przedstawiali się mimo, że
    mieli taki obowiązek. I teraz już nawet nie muszą choć kultura nakazuje.

  • 52. Data: 2020-01-30 20:59:14
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-30 12:19, Przemek Jedrzejczak wrote:
> [...]
    > rejonie. Ale żeby kontrolowali ot - tak, rutynowo w to wątpię.
    >
    > i w normalnych warunkach nie ma takiej potrzeby, tutaj szydlo wyszlo z worka bo
    koles zaczal wrzucac do sieci swoje wyczyny czym osmieszyl policje i w konsekwencji
    aparat sprawiedliwosci ktory wciaz nie moze sobie z nim poradzic (Zero to jednak
    Zero)

    On się żadnym aparatem nie zajmował. To aparat zajmował się nim. Bo ten
    aparat nic innego nie umie robić. Nie znajdzie prawdziwego przestępcy,
    który okradł Cię albo inną szkodę uczynił. A sam nadużyje prawa jak
    tylko będzie mógł. Wypaczenie.

  • 57. Data: 2020-01-30 20:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik JDX j...@o...pl ...

    > Słuchałem kiedyś wywiadu z maszynistą, który powiedział, że w tej
    > robocie chyba większość kogoś skasowała, i to właśnie w głównej mierze
    > samobójców. I wielu ma kłopoty z psychiką. Chociaż ja nie rozumiem jak
    > można obwiniać się za coś, czemu nie jest się winnym.

    Nie chciałbym wyjsc na hipokryte ale odpowiedz nasuwa sie sama...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu

  • 53. Data: 2020-01-30 20:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik j...@i...pl ...

    > Nie życzę Ci tego, żebyś kogoś na pasach zabił. Ba, nawet poza pasami.
    > Ciekawe czy wtedy byłbyś taki mocny. I ciekawe czy wtedy nie musiałbyś
    > skorzystać z pomocy psychologa czy psychiatry.

    Mysle ze 99% kierowców to nei grozi bo nie wyprzedzaja na pasach i nie
    zapierdalaja 150 po miescie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."

  • 54. Data: 2020-01-30 20:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Nycz o...@i...pl ...

    > PS
    > Popadywało troche sniegu, a DC jak to zawsze stanęło,, na
    > Wisłostradzie 30km/h, na Wale 30km/h -- w okolicach godzin 12-15,
    > jechali jakby ich zamroziło...

    No irytujace.
    Ale nadal frog to idiota wiec takie relatywizowanie nic nie zmienia.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.

  • 55. Data: 2020-01-30 20:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    > Ale pierdoły. Wystarczy filmik oglądnąć. Nie ma żadnych pieszych,
    > przeszkód. Gość z niczym nie zderza się, wykorzystuje tylko
    > wszystkie możliwości. No nie potrzeba nam by tak wszyscy jeździli,
    > ale szkodliwość tego jednego gościa jest pomijalna. Ty sobie idź na
    > tor jak nie umiesz sobie radzić tak jak on. Podszkolić się.

    To tylko kwestia prawdopodobienstwa.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."

  • 56. Data: 2020-01-30 20:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Ręte (nie poprawiać) przyznać!

    RENKE! Królewny ;-DDD

  • 58. Data: 2020-01-30 21:00:26
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-30 13:07, WS wrote:

    > ... i bardzo dobrze, bo to jest nie dosc, ze bez sensu to nielegalne ;)

    Kontrola stanu licznika jest nielegalna? Jest wypaczeniem prawa, ale
    legalna akurat jest.

  • 59. Data: 2020-01-30 21:00:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Hm, chyba nie ma w kraju >tyle wypadkow kolejowych i >samobójstw.

    Jest
    Z roku na rok coraz więcej
    U nas z tego co ja tylko pamiętam to w ubiegłym roku z 10 min.
    Ojca brat 35 lat maszynistą był, 7 lat temu na emeryturę odszedł.
    3 samobojcow zaliczył z czego dwóch w ostatnich 3 latach przed emeryturą.
    Kolega maszynistą jest z 12 lat już. U prywatnego przewoźnika paliwo, węgiel itp
    wozi.
    1 ma na koncie.
    Ojca brat i on zgodnie zeznają że mało ktory z ich kolegow maszynistow ma 0.
    Coraz więcej młodych(20-30) pod pociągi się rzuca.
    Jak tak później z ich znajomymi gadasz to powód głownie dopalacze i maszyny. Maszyny
    to te automaty do gier ktorych wszędzie pełno. Już nawet samoobsługowe lokale są.
    Pomieszczenie 20m2 kilka maszyn, kamera i pracownik obsługi zbyteczny. Czynne całą
    dobe

  • 60. Data: 2020-01-30 21:03:27
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-30 11:08, Poldek wrote:

    > Nie umiem radzić sobie, tak jak Robert Nogal i nie mam chęci umieć. A
    > może umiem, ale nie mam chęci korzystać z tych umiejętności. Tak, czy
    > siak nie życzę sobie, żeby takie bancwoły jeździły po drodze, przez
    > którą przechodzą moje dzieci idąc/wracając do/ze szkoły.

    A on jeździł koło twojej szkoły? Chyba Cię posrało.

    > Albo dobra - sprawdzę, czy umiem sobie radzić. Sprawdzenia będę
    > dokonywał na drodze koło szkoły do której chodzą twoje dzieci.
    > Szkodliwość będzie pomijalna.

    Jego szkodliwość jest pomijalna ponieważ dobrze jechał. Mógłby jechać
    źle i szkodliwość byłaby wymierna.