  • 11. Data: 2020-01-29 18:15:35
    Temat: Re: koniec. wina prokuratury.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Już ci pizdziak ksywka runt nie pasuje?

  • 12. Data: 2020-01-29 18:58:16
    Temat: Re: koniec Froga
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    W dniu 2020-01-29 o 13:18, J.F. pisze:
    > "Sąd Okręgowy w Warszawie skazał Roberta N., znanego jako "Frog", na
    > półtora roku więzienia oraz orzekł wobec niego zakaz prowadzenia
    > wszelkich pojazdów mechanicznych na okres ośmiu lat.

    Szczerze mówiąc, to owszem, jeździł skrajnie brawurowo, ale panował nad
    sytuacją. Przynajmniej na podstawie filmiku, który był kiedyś dostępny.
    Nie przerażaja mnie tacy ludzie. O wiele bardziej boję się paniusi w
    SUVie, która bezstresowo wyjeżdża z podporządkowanej, albo gościa w
    kapeluszu, który ch' wie po co od czasu do czasu hamuje, albo zmienia
    pasy bez powodu i bez migacza.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 13. Data: 2020-01-29 18:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-pirat-drogowy
    -frog-skazany-na-
> [...]
    > półtora roku więzienia oraz orzekł wobec niego zakaz prowadzenia
    > wszelkich pojazdów mechanicznych na okres ośmiu lat. Wyrok nie jest

    Ale ja nie rozumiem dlaczego na 8 lat...
    Przeciez to wariat który juz nigdy nie powinien usiąść za kółkiem.
    Co ma sie zmienic za 8 lat? zMądrzeje?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiarą można manipulować. Tylko

  • 14. Data: 2020-01-29 19:19:48
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dlatego na osiem lat bo dożywocie jest bardzo restrykcyjna kara. Jak ktoś dostanie
    dożywocie to i tak ma cień szansy że jak się będzie starał to może uda mu się uprosic
    i go wcześniej wypuszcza. Osiem lat na poprawę to bardzo dużo. Jak był bym królem to
    dałbym mu trzy lata zakazu i dwa lata próby. Jak by się nie dostosował to dałbym mu
    więcej za granie w chuja z królem.

  • 15. Data: 2020-01-29 19:35:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.01.2020 o 18:58, Pawel "O'Pajak" pisze:

    > Szczerze mówiąc, to owszem, jeździł skrajnie brawurowo, ale panował nad
    > sytuacją.

    Podobnie jak Krystian O. panował dopki mu pieszy na przejście nie
    "wtargnął". Potem okazało się, że nie panuje nawet nad sobą i aż
    leczenia psychiatrycznego wymagał.

    --
    Shrek

  • 16. Data: 2020-01-29 19:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pawel "O'Pajak" o...@g...pl ...

> [...]
    > gościa w kapeluszu, który ch' wie po co od czasu do czasu hamuje,
    > albo zmienia pasy bez powodu i bez migacza.

    Panować to sobie mozna na torze.
    W ruchu ulicznym nigdy nie zapanujesz bo są piesi, bo sa przeszkody
    ograniczające widok, bo wreszcie inni uczestnicy ruchu nie spodziewaja
    sie debili jadacych 150 po miescie.
    Dla mnie taki człowiek juz nigdy nie powinien legalnie usiasc za
    kierownica w ruchu ulicznym. Niech sobie idzie na tor i tam udowadnia
    swoje panowanie nad autem.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż

  • 17. Data: 2020-01-29 20:57:47
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Szczerze mówiąc, to owszem, jeździł skrajnie brawurowo, ale panował nad
    > sytuacją. Przynajmniej na podstawie filmiku, który był kiedyś dostępny.
    > Nie przerażaja mnie tacy ludzie.

    Na chodniku też nie?

  • 18. Data: 2020-01-29 21:01:55
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 29 Jan 2020 08:41:33 -0800 (PST), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > Fryzjerzy, piekarze, grabarze itp z założenia nie mogli być dziećmi komunistów bo
    to byli kapitaliści w
    socjalistycznej Polsce. Z inżynierami w niewielu przypadków mogło być
    inaczej bo w wielu syn chłopa i robola nie miał zacięcia do nauki. Chyba
    że było to dziecko działacza PZPR. Ale taki inzynier kończył studia za
    zasługi rodzica i to chuj nie inżynier był. Dowcip taki byl ze jedno z
    takich cudownych pzprowski dzieci nie zaliczylo egzaminu bo spytane o
    ciala lotyne odpowiedzialo ptoki. Wykształcenie było potrzebne nie po to
    żeby się na czymś znali ale żeby w statystykach wychodziło że kadry PZPR
    są coraz lepiej wykształcone. Ale z sedziami, prokuratorami, lekarzami,
    adwokatami, artystami było trochę inaczej. Ich dzieci uczyły się w
    dziedzinach w których działali rodzice. W przypadku aktorów, lekarzy i
    artystów były to słuszne dla reszty spoleczenstwa decyzje. Ale w
    przypadku sędziów czy prokuratorów już nie były to decyzję korzystne dla
    społeczeństwa. Powojenni sędziowie i prokuratorzy to były największe
    komunistyczno żydowskie kurwy. Ich dzieci wychowane w atmosferze że
    wszystko im wolno przejęły po rodzicach najgorsze wzorce. Ciągnie się to
    do dzisiaj jak gowno przylepione do buta. O kodeksach mówisz. Dobrze że
    o nich mówisz. Z ostatnich spraw. Frog półtora roku a takich dwóch co
    zakatowali faceta na jego podwórku 4 i 5 lat odsiadki. Przy nich sędzia
    co na 50 jechał 110 i go kolesie usprawiedliwili to mały pikuś.

    Gadasz jak typowy frustrat. Nie masz cienia statystyki na poparcie
    swoich żalów. Na dobitkę piszesz z gógla jak kundel z prowincji co
    szczeka dupą bo nie słyszał o tym że trzeba paszczą. No i po co ja z
    tobą gadam?

    PS. Mój 40tude mówi że twoja linia jest dłuższa niż 1000 znaków i nie
    chce wysłać riposty. Moje gratulacje :) Muszę ją połamać.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 19. Data: 2020-01-29 21:40:32
    Od: Tomasz Nycz <o...@i...pl>

    Shrek w

> [...]

    i wyciął zielony stwór resztę, bo mu nie pasowała do założonej tezy.

    Dzieciaku, właśnie o te paniusie, i kapeluszników, i dziadków temat się
    rozbija.

    PS
    Popadywało troche sniegu, a DC jak to zawsze stanęło,, na Wisłostradzie
    30km/h, na Wale 30km/h -- w okolicach godzin 12-15, jechali jakby ich
    zamroziło...

    --
    'Tom N'

  • 20. Data: 2020-01-29 22:37:19
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-29 13:18, J.F. wrote:

> [...]
    > wszelkich pojazdów mechanicznych na okres ośmiu lat. Wyrok nie jest
    > prawomocny.
    >
    > Sprawa, za którą został skazany "Frog" dotyczy rutynowej kontroli we
    > wrześniu 2018 roku. Na ulicy ul. Dywizjonu 303 policjanci zatrzymali
    > porsche. Okazało się, że za jego kierownicą siedzi Robert N., który
    > prowadził pojazd pomimo sądowego zakazu. Wytłumaczył on wówczas
    > funkcjonariuszom, że jest właścicielem wypożyczalni i chciał tylko
    > odstawić auto."
    >
    > Panstwo jednak nie jest z tektury ?
    > Czy dopiero za dwa lata sie dowiemy - po apelacji ?

    -kolejny-wyrok-15-tys-zl-grzywny-i-3-letni-zaka,nId,
    2873751

> [...]
    > stołecznym sądem. "Frog" tłumaczył się, że nie wiedział, iż nałożone na
    > niego zakazy dotyczą także jazdy po parkingu. Chciał się dobrowolnie
    > poddać karze i proponował zapłacenie 10 tysięcy złotych grzywy.
    > Prokurator się na to nie zgodził."
    >
    > Taaa
    > -czy nie za duzy ten wyrok? Moze by pol roku wychowalo na pierwszy raz
    > ... czy Frog zasluzyl na wiecej ? :-)
    >
    > -plecy sie skonczyly, czy nigdy ich nie bylo, bo w tekturowym panstwie
    > nie trzeba :-)
    >
    > -rutynowa kontrola, czy nie calkiem rutynowa ...

    Ja bym go wypuścił bo to dobry kierowca. :-)