    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: koniec Froga
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Date: 29 Jan 2020 18:59:51 GMT

    Użytkownik Pawel "O'Pajak" o...@g...pl ...

    > Szczerze mówiąc, to owszem, jeździł skrajnie brawurowo, ale panował
    > nad sytuacją. Przynajmniej na podstawie filmiku, który był kiedyś
    > dostępny. Nie przerażaja mnie tacy ludzie. O wiele bardziej boję się
    > paniusi w SUVie, która bezstresowo wyjeżdża z podporządkowanej, albo
    > gościa w kapeluszu, który ch' wie po co od czasu do czasu hamuje,
    > albo zmienia pasy bez powodu i bez migacza.

    Panować to sobie mozna na torze.
    W ruchu ulicznym nigdy nie zapanujesz bo są piesi, bo sa przeszkody
    ograniczające widok, bo wreszcie inni uczestnicy ruchu nie spodziewaja
    sie debili jadacych 150 po miescie.
    Dla mnie taki człowiek juz nigdy nie powinien legalnie usiasc za
    kierownica w ruchu ulicznym. Niech sobie idzie na tor i tam udowadnia
    swoje panowanie nad autem.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż