  • 171. Data: 2020-02-03 10:36:44
    Temat: Re: koniec Froga
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:5e36f9d2$0$17364$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 02.02.2020 o 17:23, J.F. pisze:

    >Prokurator to się dobierał do dupy frogowi przez kilka lat. Ale w
    >sumie to może i dobrze - jak będą teraz kilka lat dochodzi czy latał,
    >to mu odbiorą akurat jak poprzednie oddzyska;)

    No i dobrze o tyle, ze dostal kilka ostrzezen, olal je ...

    >Pewnie by mu się nie powinęła, gdyby otwarcie nie robił sobie jaj z
    >policji i wymiaru sprawiedliwości. Przy okazji udowodnił jak słabe
    >jest państwo, skoro mimo że każdy policjant zapewne chciałby go
    >udupić, bo ich zwyczajnie wkurwiał i ośmieszał, to tyle czasu im to
    >zajęło.

    Trudno mi powiedziec - te "przedostatnie wyczyny" - to np na parkingu,
    a nie drodze publicznej.

    Teraz zlapali na drodze, i tez trudno powiedziec - olewal zakazy i
    przypadkiem wpadl, czy faktycznie - sporadycznie jezdzil, jak
    "musial".

    J.

  • 172. Data: 2020-02-03 11:22:09
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    --Jesli wszyscy wysylali do komendy, ktora obslugiwala rejon delikwenta, to "samo
    sie" powinno wykryc, ze to jest np. masowe naciaganie, system niemrawo, ale dziala ;)
    Im wiecej ludzi zglasza, tym wieksza szansa na wykrycie.

    niby jak ? klient zglasza policji i to juz ich problem zeby to ogarneli

    --O ile nikomu sie nie chce zglaszac oszustwa na niskie kwoty, to ten program allegro
    gwarantujacy zwrot po wyslaniu skanu zgloszenia byl mocno motywujacy (bo nie trzeba
    czekac kilka lat na rozwoj sprawy)

    ho ho znaczy sie postep w domu i zagrodzie :-) uzywam paypala i musze powiedziec ze
    takie problemy sa mi obce ... platforma sprzedazowa ktora tego nie oferuje to po
    prostu syf, kila i mogila -> bez obrazy :-)

  • 173. Data: 2020-02-03 11:31:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-02-03 o 11:22, Przemek Jedrzejczak pisze:
> [...]
    takie problemy sa mi obce ... platforma sprzedazowa ktora tego nie oferuje to po
    prostu syf, kila i mogila -> bez obrazy :-)

    Co ma paypal do ścigania oszustw na allegro?

    --
    Liwiusz

  • 174. Data: 2020-02-03 11:38:04
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Monday, February 3, 2020 at 11:22:11 AM UTC+1, Przemek Jedrzejczak wrote:
> [...]
    Im wiecej ludzi zglasza, tym wieksza szansa na wykrycie.

    > niby jak ? klient zglasza policji i to juz ich problem zeby to ogarneli

    w sensie klient zglasza w swojej komendzie i... tyle,
    dalej idzie sciezka urzedowa, do dpowierniej komendy rejonowej, jak lokalny
    dzielnicowy bedzie mial ~50ta sprawe do tego samego delikwenta, to zajarzy, ze to na
    wieksza skale przekret... ;)

  • 175. Data: 2020-02-03 12:01:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WS" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    wrote:

> [...]
    >lokalny dzielnicowy bedzie mial ~50ta sprawe do tego samego
    >delikwenta, to zajarzy, ze to na wieksza skale przekret... ;)

    Dzielnicowy moze i zajarzy, ale ja kiedys mialem rozmowe z
    policjantka, i ona mowi ze o innych podobnych sprawach nic nie wie, a
    spytac nie moze, bo powiedziec tez nic nie moze, bo tajemnica
    sledztwa.
    Dzielnicowy jeden, ale ona z wiekszego komisariatu, i takich
    policjantow tam bylo chyba wiecej.

    Moze Robert napisze jak to naprawde jest, ale jesli tak ... to co sie
    dziwic, ze policja sukcesow nie ma.
    Zreszta co za sukces, skoro delikwent pieniadze pewnie dawno wydal ...

    J.

  • 176. Data: 2020-02-03 12:07:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WS" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Wlasnie z tego, co mowila wygladalo, ze nawet jesli nie chca, to
    >musza ;)

    I bardzo dobrze :-)

    >Jest zgloszenie => musi byc prowadzona sprawa i zakonczona
    >(statystyki)

    Na drobna kwote to chyba wykroczenie ...

> [...]
    >bo przeciez nie beda analizowac obrazu z tysiecy kamer w promieniu
    >kilku km (to nie zabojstwo)
    >Jak maja wszystko podane na tacy (adresy, nr. kont...) to sie to
    >prowadzi do konca.
    >Tak samo stawiam, ze jak ktos zglosi "obywatel xinski z sadowym
    >zakazem latania lecial swoim samolotem w dniu xx godz. yy nad moim
    >domem" to to sprawdza,
    >bo nie mozna ot tak wpisac "nie udalo sie ustalic/potwierdzic",
    >trzeba przynajmniej kogos zapytac, a ktos to obsluga lotniska,
    >kontroler lotu... nie maja powodu, zeby kryc goscia

    Ale ktorego lotniska ? I tu jest mozliwosc. Chyba ze ktos oblatany ...
    w policji, albo zyczliwy - i napisze z ktorego.

    No i raczej rzadko sie patrzy w niebo, wiec zyczliwego to raczej na
    lotnisku szukac ...

> [...]
    >delikwenta, to "samo sie" powinno wykryc, ze to jest np. masowe
    >naciaganie, system niemrawo, ale dziala ;) Im wiecej ludzi zglasza,

    To juz chyba policja powinna sama sobie przeslac.

  • 177. Data: 2020-02-03 12:11:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mateusz Viste" napisał w wiadomości grup
    2020-02-03 o 09:32 +0100, Liwiusz napisał:

    >Tak, koledzy już wcześniej sprostowali. Ja sam takie maszyny raz w
    >życiu tylko widziałem, płynąc lata temu promem do UK. Nie wiedziałem,
    >że to teraz w PL coś powszechnego.

    Jak czytasz - teraz nie. Ewentualnie dobrze schowane, bo nielegalne (z
    wyjatkami).

    Pare lat temu owszem - bylo tego wiecej, tylko ja akurat kojarze w
    jakiejs stacji benzynowej na zadupiu, i w jakiejs przydroznej
    jadlodajni.
    Az sie zastanawialem - kto w to gral, tirmani ?

    A moze mafia wstawila i teraz wlasciciel stacji musi nabijac
    odpowiedni obrot dziennie.
    Czy ktos brudne pieniadze pierze.

    Ale mowicie, ze jest popyt na takie gry ?

    J.

  • 178. Data: 2020-02-03 12:13:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    W dniu sobota, 1 lutego 2020 22:08:59 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    >Ciekawe jak te statystyki liczą
    >Bo na karcie statystycznej zgonu takiego delikwenta jako powód zgonu
    >często jest "wypadek komunikacyjny"

    Jak nie ma przeslanek na to, ze samobojstwo, to moze i wypadek.
    Ale smiertelnych wypadkow kolejowych tez chyba malo.

    J.

  • 179. Data: 2020-02-03 12:15:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-02-03 o 11:38, WS pisze:
> [...]
    dzielnicowy bedzie mial ~50ta sprawe do tego samego delikwenta, to zajarzy, ze to na

    Tia...
    Było niedawno o takim przekręciarzu na ajfonach, którego zgłaszali w
    całej Polsce. I podostawał jakieś niskie wyroki typu 1-2 lata z wielu
    sądów. I potem przyszedł inny sąd, i wymierzył mu karę łączną... 20 lat :)

    --
    Liwiusz

  • 180. Data: 2020-02-03 13:56:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

> [...]
    >całej Polsce. I podostawał jakieś niskie wyroki typu 1-2 lata z wielu
    >sądów. I potem przyszedł inny sąd, i wymierzył mu karę łączną... 20

    Czy zasadnie ? skoro juz raz osądzony ?
    Z drugiej strony niezasadnie byloby kolejny niski wyrok, bo to
    pierwszy raz ...

    J.