  • Data: 2020-02-03 12:11:21
    Temat: Re: koniec Froga
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mateusz Viste" napisał w wiadomości grup
    2020-02-03 o 09:32 +0100, Liwiusz napisał:

    >Tak, koledzy już wcześniej sprostowali. Ja sam takie maszyny raz w
    >życiu tylko widziałem, płynąc lata temu promem do UK. Nie wiedziałem,
    >że to teraz w PL coś powszechnego.

    Jak czytasz - teraz nie. Ewentualnie dobrze schowane, bo nielegalne (z
    wyjatkami).

    Pare lat temu owszem - bylo tego wiecej, tylko ja akurat kojarze w
    jakiejs stacji benzynowej na zadupiu, i w jakiejs przydroznej
    jadlodajni.
    Az sie zastanawialem - kto w to gral, tirmani ?

    A moze mafia wstawila i teraz wlasciciel stacji musi nabijac
    odpowiedni obrot dziennie.
    Czy ktos brudne pieniadze pierze.

    Ale mowicie, ze jest popyt na takie gry ?

    J.