  • Data: 2020-01-29 21:01:55
    Temat: Re: koniec Froga
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 29 Jan 2020 08:41:33 -0800 (PST), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > Fryzjerzy, piekarze, grabarze itp z założenia nie mogli być dziećmi komunistów bo
    to byli kapitaliści w
    socjalistycznej Polsce. Z inżynierami w niewielu przypadków mogło być
    inaczej bo w wielu syn chłopa i robola nie miał zacięcia do nauki. Chyba
    że było to dziecko działacza PZPR. Ale taki inzynier kończył studia za
    zasługi rodzica i to chuj nie inżynier był. Dowcip taki byl ze jedno z
    takich cudownych pzprowski dzieci nie zaliczylo egzaminu bo spytane o
    ciala lotyne odpowiedzialo ptoki. Wykształcenie było potrzebne nie po to
    żeby się na czymś znali ale żeby w statystykach wychodziło że kadry PZPR
    są coraz lepiej wykształcone. Ale z sedziami, prokuratorami, lekarzami,
    adwokatami, artystami było trochę inaczej. Ich dzieci uczyły się w
    dziedzinach w których działali rodzice. W przypadku aktorów, lekarzy i
    artystów były to słuszne dla reszty spoleczenstwa decyzje. Ale w
    przypadku sędziów czy prokuratorów już nie były to decyzję korzystne dla
    społeczeństwa. Powojenni sędziowie i prokuratorzy to były największe
    komunistyczno żydowskie kurwy. Ich dzieci wychowane w atmosferze że
    wszystko im wolno przejęły po rodzicach najgorsze wzorce. Ciągnie się to
    do dzisiaj jak gowno przylepione do buta. O kodeksach mówisz. Dobrze że
    o nich mówisz. Z ostatnich spraw. Frog półtora roku a takich dwóch co
    zakatowali faceta na jego podwórku 4 i 5 lat odsiadki. Przy nich sędzia
    co na 50 jechał 110 i go kolesie usprawiedliwili to mały pikuś.

    Gadasz jak typowy frustrat. Nie masz cienia statystyki na poparcie
    swoich żalów. Na dobitkę piszesz z gógla jak kundel z prowincji co
    szczeka dupą bo nie słyszał o tym że trzeba paszczą. No i po co ja z
    tobą gadam?

    PS. Mój 40tude mówi że twoja linia jest dłuższa niż 1000 znaków i nie
    chce wysłać riposty. Moje gratulacje :) Muszę ją połamać.
    --
    Jacek
    I hate haters.