  • 11. Data: 2009-01-16 11:06:26
    Temat: Re: konfiguracja uprawnień aplikacji w Nokii E51
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    news:gkp8d9$ljq$2@inews.gazeta.pl...

    > Z symbianem radzi sobie Kowalski majac E51 z WM nie bardzo popatrz na
    > nobow i ich problemy z Omnia. A i tak szczesc boze ze Omnia ma kupe
    > userfriedly dodatkow do samsunga

    A ten eksperymentalny wyrob Omnia to ma jakies tradycje czy cos ?

    pozdrawiam, leszek

  • 12. Data: 2009-01-16 13:18:49
    Od: AL <a...@s...tam>

    cpt. Nemo pisze:
> [...]
    > natretna propaganda Nokii i wskazac ze to nie jedyny system.
    > Dziwne ale wielu nie wie ze sa inne :)
    > Malo jeszcze wiem o telefonach na Linuksie i troszke sie obawiam czy
    > taki nie grozi koniecznoscia czytania sterty manuali jak w
    > komputrostacjonarnym Linuksie kiedy tylko chcesz zrobic cos mniej
    > standardowego :)
    > Dlatego uwazam iz przy moim poziomie wiedzy i moich potrzebach
    > najkorzystniejszy jest Windows a Symbian to juz niestety nie to.
    > Z wieku chwalenia na szczescie wyroslem juz dosc dawno i nic nikomu nie

    uzywam PalmOs (jako palmtop) i komorke z Symbianem (akurat e51 - ale to
    nie ma znaczenia ktora)
    Nie narzekam i na jedno i na drugie - razem sa idealnym uzupelnieniem.

    Omijam (staram sie - bo raz niestety w to wdepnolem) urzadzenia z WM -
    nie przecze, ze sa zle, malo funkcjonalne (wrecz przeciwnie), ale czesto
    jest tam wiecej formy nad trescia (+wymagania sprzetowe) by na tym
    cokolwiek sensownie zrobic a nie tylko bawic sie i podniecac nowa zabawka).

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 13. Data: 2009-01-16 20:19:17
    Od: Błażej <m...@v...cy>

    Dnia Thu, 15 Jan 2009 23:59:39 +0100, cpt. Nemo napisał(a):

    > Z wieku chwalenia na szczescie wyroslem juz dosc dawno i nic nikomu nie
    > musze udowadniac :)

    Nie wydaje mi się.
    Jeśli jest tak jak mówisz to po co piszesz o WM w temacie Symbiana?
    Nikt tu nie chwali tego systemu a Ty tu swoje mądrości przedstawiasz jaki
    to WM jest dobry a jaki to Symbian jest be.
    Wygląda na to, że jeszcze jesteś w wieku w którym szpan jest najważniejszy.

    --
    Pozdrawiam.
    Błażej