    From: AL <a...@s...tam>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: konfiguracja uprawnień aplikacji w Nokii E51
    Date: Fri, 16 Jan 2009 14:18:49 +0100

    cpt. Nemo pisze:
    > Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości
    >>

    > Ja bym raczej powiedzial ze staram sie przestrzec czytajacych przed
    > natretna propaganda Nokii i wskazac ze to nie jedyny system.
    > Dziwne ale wielu nie wie ze sa inne :)
    > Malo jeszcze wiem o telefonach na Linuksie i troszke sie obawiam czy
    > taki nie grozi koniecznoscia czytania sterty manuali jak w
    > komputrostacjonarnym Linuksie kiedy tylko chcesz zrobic cos mniej
    > standardowego :)
    > Dlatego uwazam iz przy moim poziomie wiedzy i moich potrzebach
    > najkorzystniejszy jest Windows a Symbian to juz niestety nie to.
> [...]
    uzywam PalmOs (jako palmtop) i komorke z Symbianem (akurat e51 - ale to
    nie ma znaczenia ktora)
    Nie narzekam i na jedno i na drugie - razem sa idealnym uzupelnieniem.

    Omijam (staram sie - bo raz niestety w to wdepnolem) urzadzenia z WM -
    nie przecze, ze sa zle, malo funkcjonalne (wrecz przeciwnie), ale czesto
    jest tam wiecej formy nad trescia (+wymagania sprzetowe) by na tym
    cokolwiek sensownie zrobic a nie tylko bawic sie i podniecac nowa zabawka).

    --
    pozdr
    Adam (AL)