  • 11. Data: 2011-06-12 19:50:27
    Temat: Re: konfiguracja internetu Play
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 12 Jun 2011 21:44:05 +0200, jadryś napisał(a):

    > A czy to takie wielkie wyrzeczenie podzielić się z kimś na grupie
    > dyskusyjnej swoimi doświadczeniami i wiedzą?

    Żadne, to nawet całkiem przyjemne.
    W odróżnieniu od powtarzania w kółko tego samego bandzie leni.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 12. Data: 2011-06-12 20:05:36
    Od: owp <o...@g...pl>

    W dniu 2011-06-12 15:08, darek638 pisze:
    > Witam.
    > Co wpisać w pola:
    > User name
    > Password
    > APN
    > dla internetu w laptopie? Sieć Play.

    APN: Internet, Numer dostępowy: *99#
    reszty nie trzeba

  • 13. Data: 2011-06-12 20:07:16
    Od: owp <o...@g...pl>

    Aha, zapomniałem - PIERWSZY!!
    ;-)

  • 14. Data: 2011-06-13 13:38:39
    Od: McRella <y...@o...pl>

    W dniu 2011-06-12 15:08, darek638 pisze:
> [...]

    słyszałeś o wyszukiwarkach, np o Google? Byc może nie słyszałeś, dlatego
    służę Ci pomocą ==>
    http://lmgtfy.com/?q=konfiguracja+internetu+w+Play

  • 15. Data: 2011-06-16 21:35:36
    Od: jadryś <a...@o...pl>

    W dniu 2011-06-12 21:49, Mateusz pisze:

    > Pewnie kwestia treningu :)
    >
    > Ja ani tu ani tu z zamknietymi oczami nie zrobie ;)

    Wcale nie. Konfiguracja w Orange jest bajecznie prosta. Zresztą nie ma
    trudnych konfiguracji netu w sieciach komórkowych jak się zna parametry.