-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.n
eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <a...@o...googlegroups.com>
<jardf0$ld8$1@node2.news.atman.pl> <jaretn$t24$1@inews.gazeta.pl>
<jarfe6$34i$2@news.onet.pl> <m...@...krakow.pl>
<4ed165e5$0$5815$65785112@news.neostrada.pl> <d...@...krakow.pl>
<4ed32916$0$1464$65785112@news.neostrada.pl> <l...@...krakow.pl>
<4ed3cb6d$0$8442$65785112@news.neostrada.pl> <f...@...krakow.pl>
<4ed40247$0$1454$65785112@news.neostrada.pl> <p...@...krakow.pl>
<4ed53256$0$1447$65785112@news.neostrada.pl> <q...@...krakow.pl>
In-Reply-To: <q...@...krakow.pl>
Subject: Re: komputer spalania w autach - jak to działa ?
Date: Tue, 29 Nov 2011 22:48:05 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
X-Antivirus: avast! (VPS 111129-2, 2011-11-29), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 22
Message-ID: <4ed55313$0$8460$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.50.6
X-Trace: 1322603283 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8460 83.25.50.6:60493
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2417367
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Jacek Midura" <j...@...krakow.pl> napisał w wiadomości news:
>>> Ale tu nie ma ani słowa o dobiegu.
>>
>> Oczywiście że jest, przynajmniej dopóki nie wytłumaczysz innego
>> zastosowania
>> jazdy na luzie.
>
> A przykładowi nr 3 czego brakuje?
Hmmm.... wiedzy o zasadach jazdy?
Po górkach nie jeździ się na luzie.
> Albo chociażby sznur aut w korku toczący się pomalutku ale nieprzerwanie
> po drodze o niewielkim spadku, w którym prędkość akurat tak się ustaliła,
> że jest za wysoka na jazdę bez gazu na jedynce, a za niska dla dwójki.
> Pewnie też się dowiem, że przykład wydumany,
Pewnie sam to wiesz, więc nie musisz się dowiadywać.
Tak dobrać spadek górki, że akurat na luzie jest ok, przy zadanej masie, no
pogratulować.....
Następne wpisy z tego wątku
- 29.11.11 23:17 Jacek Midura
- 29.11.11 23:28 Cavallino
- 30.11.11 15:48 Sebastian Kaliszewski
- 07.12.11 16:33 r...@k...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
Najnowsze wątki
- 2025-01-31 kupujmy części
- 2025-01-30 pogromca ksiezy
- 2025-01-30 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-01-30 Czy WYNIESIENIE UE-posła Brauna z sali obrad UE-parlamentu stanowiło naruszenie jego immunitetu i godności?
- 2025-01-30 drukarka potrzebna
- 2025-01-30 Warszawa => QA Engineer (Quality Assurance) <=
- 2025-01-30 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-30 Jest Trump prezydent jest Meta/FBook/Instagram ugoda za 25 mln. USD
- 2025-01-30 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-30 Zielona Góra => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-30 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-01-30 DeepSeek nie lubi gadać o polityce
- 2025-01-30 Błonie => Administrator systemów <=
- 2025-01-30 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-30 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=