-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.n
eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <a...@o...googlegroups.com>
<jardf0$ld8$1@node2.news.atman.pl> <jaretn$t24$1@inews.gazeta.pl>
<jarfe6$34i$2@news.onet.pl> <m...@...krakow.pl>
<4ed165e5$0$5815$65785112@news.neostrada.pl> <d...@...krakow.pl>
<4ed32916$0$1464$65785112@news.neostrada.pl> <l...@...krakow.pl>
<4ed3cb6d$0$8442$65785112@news.neostrada.pl> <f...@...krakow.pl>
<4ed40247$0$1454$65785112@news.neostrada.pl> <p...@...krakow.pl>
<4ed53256$0$1447$65785112@news.neostrada.pl> <q...@...krakow.pl>
In-Reply-To: <q...@...krakow.pl>
Subject: Re: komputer spalania w autach - jak to działa ?
Date: Tue, 29 Nov 2011 22:48:05 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
X-Antivirus: avast! (VPS 111129-2, 2011-11-29), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 22
Message-ID: <4ed55313$0$8460$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.50.6
X-Trace: 1322603283 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8460 83.25.50.6:60493
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2417367
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Jacek Midura" <j...@...krakow.pl> napisał w wiadomości news:
>>> Ale tu nie ma ani słowa o dobiegu.
>>
>> Oczywiście że jest, przynajmniej dopóki nie wytłumaczysz innego
>> zastosowania
>> jazdy na luzie.
>
> A przykładowi nr 3 czego brakuje?
Hmmm.... wiedzy o zasadach jazdy?
Po górkach nie jeździ się na luzie.
> Albo chociażby sznur aut w korku toczący się pomalutku ale nieprzerwanie
> po drodze o niewielkim spadku, w którym prędkość akurat tak się ustaliła,
> że jest za wysoka na jazdę bez gazu na jedynce, a za niska dla dwójki.
> Pewnie też się dowiem, że przykład wydumany,
Pewnie sam to wiesz, więc nie musisz się dowiadywać.
Tak dobrać spadek górki, że akurat na luzie jest ok, przy zadanej masie, no
pogratulować.....
Następne wpisy z tego wątku
- 29.11.11 23:17 Jacek Midura
- 29.11.11 23:28 Cavallino
- 30.11.11 15:48 Sebastian Kaliszewski
- 07.12.11 16:33 r...@k...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=