  • Data: 2011-11-29 22:17:19
    Temat: Re: komputer spalania w autach - jak to działa ?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Midura" napisał w wiadomości grup

    > Oczywiście że jest, przynajmniej dopóki nie wytłumaczysz innego
    > zastosowania
    > jazdy na luzie.

    >Albo chociażby sznur aut w korku toczący się pomalutku ale
    >nieprzerwanie po drodze o niewielkim spadku, w którym prędkość akurat
    >tak się ustaliła, że jest za wysoka na jazdę bez gazu na jedynce, a
    >za niska dla dwójki. Pewnie też się dowiem, że przykład wydumany,
    >chociaż tylko w tym roku zdarzyło mi się coś takiego kilkakrotnie (a
    >nie jeżdżę specjalnie dużo).

    Wydumany. Skoro za niska dla 2ki, to jakie ma silnik obroty ? 700 ?
    To na 1ce bedzie mial ~1500, w sam raz.
    Inna sprawa ze 1ka "za sztywna" i sie nieprzyjemnie jezdzi". No i po
    cholere te 1500 i paliwo palic, skoro tam mozna na luzie zjezdzac.

    Ale przyklad podawalem - jade sobie 120, bo lubie, wiem ze za 2 km
    jest ostry zakret i musze zwolnic do 50 ... co dalej ?

    J.