-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: komputer spalania w autach - jak to działa ?
Date: Tue, 29 Nov 2011 22:17:19 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 28
Message-ID: <jb3i51$cmt$1@inews.gazeta.pl>
References: <a...@o...googlegroups.com>
<jardf0$ld8$1@node2.news.atman.pl> <jaretn$t24$1@inews.gazeta.pl>
<jarfe6$34i$2@news.onet.pl> <m...@...krakow.pl>
<4ed165e5$0$5815$65785112@news.neostrada.pl> <d...@...krakow.pl>
<4ed32916$0$1464$65785112@news.neostrada.pl> <l...@...krakow.pl>
<4ed3cb6d$0$8442$65785112@news.neostrada.pl> <f...@...krakow.pl>
<4ed40247$0$1454$65785112@news.neostrada.pl> <p...@...krakow.pl>
<4ed53256$0$1447$65785112@news.neostrada.pl> <q...@...krakow.pl>
NNTP-Posting-Host: p4ff42b18.dip0.t-ipconnect.de
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1322601441 13021 79.244.43.24 (29 Nov 2011 21:17:21 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 29 Nov 2011 21:17:21 +0000 (UTC)
Importance: Normal
In-Reply-To: <q...@...krakow.pl>
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3508.1109
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3508.1109
X-User: jjll
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2417353
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Jacek Midura" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:q...@...krakow.pl...
>>> Tam gdzie się wtrąciłeś, cytuję "A przy jezdzie na biegu,
>>> pokazuje 0,0
>>> stad wniosek nie jezdzij na luzie"
>>
>> Ale tu nie ma ani słowa o dobiegu.
> Oczywiście że jest, przynajmniej dopóki nie wytłumaczysz innego
> zastosowania
> jazdy na luzie.
>Albo chociażby sznur aut w korku toczący się pomalutku ale
>nieprzerwanie po drodze o niewielkim spadku, w którym prędkość akurat
>tak się ustaliła, że jest za wysoka na jazdę bez gazu na jedynce, a
>za niska dla dwójki. Pewnie też się dowiem, że przykład wydumany,
>chociaż tylko w tym roku zdarzyło mi się coś takiego kilkakrotnie (a
>nie jeżdżę specjalnie dużo).
Wydumany. Skoro za niska dla 2ki, to jakie ma silnik obroty ? 700 ?
To na 1ce bedzie mial ~1500, w sam raz.
Inna sprawa ze 1ka "za sztywna" i sie nieprzyjemnie jezdzi". No i po
cholere te 1500 i paliwo palic, skoro tam mozna na luzie zjezdzac.
Ale przyklad podawalem - jade sobie 120, bo lubie, wiem ze za 2 km
jest ostry zakret i musze zwolnic do 50 ... co dalej ?
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 29.11.11 22:48 Cavallino
- 29.11.11 23:17 Jacek Midura
- 29.11.11 23:28 Cavallino
- 30.11.11 15:48 Sebastian Kaliszewski
- 07.12.11 16:33 r...@k...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nowy VW 208 :-)
- ile Tesla ma gwarancji?
- OT Silnik sie przegrzewa
- Zakaz wjazdu
- Nie zawsze wchodzi jedynka
- Samochody na wodę
- miszczowie parkowania
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
Najnowsze wątki
- 2025-03-23 Nowy VW 208 :-)
- 2025-03-23 ile Tesla ma gwarancji?
- 2025-03-22 OT Silnik sie przegrzewa
- 2025-03-22 Przenoszenie przez wifi na nowego Androida
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk
- 2025-03-22 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-22 Warszawa => NMS System Administrator <=
- 2025-03-22 Warszawa => Analityk IT (projekty z obszaru telco) <=
- 2025-03-22 Orzeczenie TSUE
- 2025-03-22 Warszawa => Operations Support Systems (OSS) Team Leader <=
- 2025-03-22 Warszawa => Scrum Master <=
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Warszawa => BI Developer / Analityk BI <=
- 2025-03-22 Warszawa => IT Recruiter <=