eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodykomputer spalania w autach - jak to działa ? › Re: komputer spalania w autach - jak to działa ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipa
    rtners.pl!not-for-mail
    From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: komputer spalania w autach - jak to działa ?
    Date: Tue, 29 Nov 2011 13:44:08 +0100
    Organization: GTS Energis
    Lines: 32
    Message-ID: <jb2k2p$s6b$1@news2.ipartners.pl>
    References: <a...@o...googlegroups.com>
    <jardf0$ld8$1@node2.news.atman.pl> <jaretn$t24$1@inews.gazeta.pl>
    <jarfe6$34i$2@news.onet.pl> <m...@...krakow.pl>
    <4ed165e5$0$5815$65785112@news.neostrada.pl> <d...@...krakow.pl>
    <4ed32916$0$1464$65785112@news.neostrada.pl> <l...@...krakow.pl>
    <jb06aq$ao6$4@inews.gazeta.pl> <jb2hf7$quf$1@news2.ipartners.pl>
    <jb2iqe$n6b$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: nanajuushi.ipartners.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1322570649 28875 157.25.157.219 (29 Nov 2011 12:44:09
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 29 Nov 2011 12:44:09 GMT
    In-Reply-To: <jb2iqe$n6b$1@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.24) Gecko/20111103
    Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.16
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2417229
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-11-29 13:22, kamil pisze:

    >>>> 2. sytuacja j.w. ale optymalizujesz pod kątem czasu przejazdu Tu już
    >>>> raczej będziemy przyśpieszać do końca (w sensownych granicach) i przed
    >>>> samym STOPem hamulec w podłogę.
    >>>
    >>> _przyspieszać_ w nieskończoność?
    >>
    >> Oczywiście że nie "w nieskończoność", tylko "do końca (w sensownych
    >> granicach)" czyli
    >> do miejsca i prędkości, przy której zahamowanie przez STOP jest jeszcze
    >> wykonalne.
    >>
    >>> Zakładam że na tę górkę wjechałeś z jakąś prędkością zbliżoną do
    >>> ograniczenia.
    >>
    >> Nie było mowy o wjeżdżaniu na górkę. Może na tej górce miał postój, np
    >> inny STOP?
    >> Może wjeżdżał powoli z dowolnego powodu: brak mocy, ruch, ograniczenia?
    >
    > I takie przypadki trafiają się na tyle często, żeby robić z nich regułę?

    Podał prawidłową ogólną regułę przy podanym kryterium (czas przejadu).
    A tylko szczególny przypadek (tzw. zdegenerowany) dla tej reguły jest
    taki, że prędkość jest już tak duża że po jej zwiększeniu nie będzie
    można wyhamować - i wtedy "przyspieszać ile można" redukuje się do
    "nie przyspieszać". Zero sprzeczności, wzorowa logika.

    --
    Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
    z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
    gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: