  • Data: 2011-11-29 12:21:19
    Temat: Re: komputer spalania w autach - jak to działa ?
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11/28/11 18:34, Bydlę wrote:

    > Akurat w tych przykładach nie ma jazdy na luzie.
    > A w tym zupełnie innym (3) nie wyrzucamy biegu na luz, z powodu
    > konfiguracji terenu...

    Byłbym wdzięczny, gdybyś wyjaśnił co ma taka konfiguracja terenu do
    niewrzucania na luz.

    Ale nie to jest istotą dyskusji tutaj. Podsumuję, bo widzę że obaj z
    Cavallinem nie nadążacie.
    1. Jan Strybyszewski wychodząc od prawdziwych przesłanek[a] za pomocą
    błędnego rozumowania[b] doszedł do jakiegoś tam wniosku[c].
    2. Żeby zwrócić na to uwagę, użyłem również prawdziwych przesłanek, tego
    samego błędnego rozumowania i doszedłem do wniosku zdecydowanie
    błędnego. Karykaturalnego. Celowo. Powiedzmy, że to rodzaj rozrywki.

    [a] wartość spalania chwilowego
    [b] zaniedbał inne czynniki mające wpływ na sposób kierowania
    [c] należy jeździć tylko na biegu

    Czy wniosek [c] jest prawdziwy - to jest sprawa dla mnie drugorzędna.
    Akurat uważam że nie, ale o tym było na tej grupie tyle flejmów, że
    jeśli ma być kolejny to ja się wypisuję z wątku. Bo to już będzie nudne.

    --
    Jacek Midura