  • 61. Data: 2009-07-18 18:17:05
    Temat: Re: komputer do 2200, ostatni juz raz - podsumowanie takie
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Wiesław pisze:

    > To są ceny przykładowe. Bardzo zbliżone do innych sklepów np. Proline.
    > Nawet nie twierdzę, że nie da się gdzieś znaleźć odrobinę taniej.
    > Zresztą to są sklepy internetowe. Co mi za różnica gdzie odeślę.
    > Dlaczego "na pewno padnie", przecież oni tego nie produkują.

    Kupiłam miniwieżę w sklepie internetowym Agito bo jest w Warszawie, przy
    ul. Jagiellońskiej.
    W rezultacie paczka tłukła się ze Śląska. Niedługo po zakupie przestała
    widzieć TAPE. Była w reperacji autoryzowanego serwisu Philipsa na
    Ursynowie. Trzymali ją tam miesiąc, bo rzekomo musieli z Holandii
    sprowadzić coś do tej kasety.
    Po jakims czasie, upływie gwarancji przestała widzieć utwory na płytach.
    *DZIĘKI LUDZIOM Z TEJ GRUPY* zaczęłam działać, bo należała się jeszcze
    naprawa rękojmi. Z wielkimi oporami ze strony Agito jednak udało się i
    musiałam wysłać tą miniwieżę z głośnikami, ze wszystkimi akcesoriami aż do
    magazynu na ten Śląsk (dobrze, że przez kuriera i za darmo). Nie miałam
    już oryginalnego pudełka, bo wywalilam to zapakowałam w pudełko po
    odkurzaczu Philips, które było w piwnicy. Pudełko było czyste, ale jeszcze
    je umyłam. Miniwieżę mi zreperowali i jestem szczęśliwa (bo zawsze pięknie
    grała i gra), ale ktoś mundry tam w tej reperacji wwalił do środka tej
    miniwieży pełno kurzu z worka od odkurzacza. Pewnie za karę, że wysłałam w
    takim pudełku.Wiatrak w środku był aż oblepiony, a wiem jak wyglądało to
    wszystko zanim wysłałam, nie dopuściłabym do czegos takiego w swoim domu.
    Namęczyłam się strasznie, bo musiałam bez zdejmowania obudowy kurz
    usuwać z kratek, z wiatraka wacikami itp. i odkurzaczem. Nie wiem co i
    ile tam jeszcze kurzu siedzi w środku, bo otwarcie obudowy jest niemożliwe
    (rozwaliłabym kompakt). Przeszłam straszną nerwówkę, ale co człowiek
    poradzi z takimi...
    Sorry, że się tak rozpisałam.

    --
    animka

  • 62. Data: 2009-07-18 18:23:01
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    BQB pisze:

    > A co za różnica gdzie się wysyła, jak wysyłkowo się kupuje? Przecież
    > koszt taki sam wysyłki, czy do Gdańska, czy do Wrocławia, czy do Pcimia
    > Górnego ;-)
    > Poza tym, sklep nie produkuje części, więc jest takie samo
    > prawdopodobieństwo padnięcia części z Komputronika, Agito, Esc, Proline itp.

    Masz rację, ale szkoda, że moja delikatna miniwieża obtłukiwała się aż
    taki kawał. Napierw do jakiejś Wólki Kosowskiej, potem do Warszawy. Na
    ogół kupuję przez internet. Monitor Philips też przez internet kupiłam.
    A Komputronik to jest w Warszawie i jak kiedyś kupiłam u nich monitor Miro
    to dalekiej drogi nie miał.

    --
    animka

  • 63. Data: 2009-07-18 19:12:41
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Animka pisze:

> [...]
    > ogół kupuję przez internet. Monitor Philips też przez internet kupiłam.
    > A Komputronik to jest w Warszawie i jak kiedyś kupiłam u nich monitor

    Wiesz, że większość Polaków żyje poza Warszawą? Nie można z góry
    zakładać, że dana osoba jest ze stolicy, zwłaszcza, że chciała kupić
    towar w Toruniu. A odnośnie tego sprzętu, poprostu miałaś pecha. Trzeba
    było spisać protokół podczas otwarcia paczki przy kurierze i zanieść do
    przedstawicielstwa.

  • 64. Data: 2009-07-18 19:22:49
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Animka" napisała:

    > A Komputronik to jest w Warszawie i jak kiedyś kupiłam u nich
    > monitor Miro to dalekiej drogi nie miał.

    Faktycznie, raptem z Poznania ;-)
    Nie wiem, czy to skutek kryzysu, ale sklepy Komputronika "w prencypialnych
    ponktach Stolycy" świecą pustkami - cokolwiek ostatnio chciałem kupić i
    sprawdzałem dostępność na ichniej mapce - wszystkie sklepy w Warszawie
    wykazywały "brak". Owszem, możem szanownemu panu sprowadzić z centrali, ale
    to trochę potrwa.
    Tak więc stwierdzenie, że "Komputronik to jest w Warszawie" jest dość
    odważne ;-)

    JoteR

  • 65. Data: 2009-07-18 20:08:49
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    BQB pisze:

> [...]
    > towar w Toruniu. A odnośnie tego sprzętu, poprostu miałaś pecha. Trzeba
    > było spisać protokół podczas otwarcia paczki przy kurierze i zanieść do

    No, ale doczytałam, że ten sklep internetowy jest w miejscu mojego
    zamieszkania.
    Wieża jakiś czas działała (może z miesiąc), nie kupiłam zepsutej. Po
    prostu któregoś dnia przestała widzieć TAPE.

    --
    animka

  • 66. Data: 2009-07-18 20:14:34
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    JoteR pisze:

> [...]
    > to trochę potrwa.
    > Tak więc stwierdzenie, że "Komputronik to jest w Warszawie" jest dość

    Nie wiem jak to jest z częściami, bo nie kupowałam. Tylko 1 raz-monitor.
    Podjedź do Sadyba Best Mall na I piętro. Tam mają swój sklepik (normalny,
    nie internetowy), z m.in. "wypasionymi" laptopami i wyniosłym panem
    sprzedawcą w garniturze. Płytki CDROM też są (tylko w całych paczkach, nie
    na sztuki).

    --
    animka

  • 67. Data: 2009-07-18 20:43:20
    Od: STranger <p...@n...ue>

    JoteR pisze:

> [...]
    > sklepy w Warszawie wykazywały "brak". Owszem, możem szanownemu panu
    > sprowadzić z centrali, ale to trochę potrwa.

    Tak jest we wszystkich sklepach KT, nawet w najstarszym i pierwszym
    sklepie Komputronika na ul. Grochowskiej w Poznaniu. Chociaż często
    tamtejsi handlowcy mają "nosa rynkowego" i akurat mają po 1-2 sztuki
    tego czego akurat JA szukam. :>
    A w innym przypadku trzeba zgłosić chęć kupna to ściągną z magazynu do
    konkretnego sklepu w mieście dla konkretnego klienta. Tak właściwie
    działają wszystkie sklepy w branży, oprócz pewnie tylko Media Markt.
    A ostatnio kupuję w Proline bo mają niższe marże, a ten sam towar, który
    też ściągają z centrali czyli Wrocławia w 1-2 dni.

    > Tak więc stwierdzenie, że "Komputronik to jest w Warszawie" jest dość
    > odważne ;-)

    KT jest teraz już chyba wszędzie; ostatnio obniżyli mocno marże bo ich
    konkurencja mocno przydusiła.

    --
    pozdrawiam
    STranger

  • 68. Data: 2009-07-19 09:22:56
    Od: reles <k...@n...pl>

    Wiesław pisze:

    > Nie wiem jak to policzyłeś, ale mnie w żaden sposób nie wychodzi, choć
    > się bardzo staram.

    Możliwe, nie liczyłem dokładnie. ;-)

    > Można zrezygnować, albo z dwóch dysków lub z połowy pamięci.

    Raczej nie można, to właśnie daje największego "kopa" w planowanych
    zastosowaniach.
    RAID 0 (2 dyski) imo zbyt ryzykowny.
    RAM - Kilka otwartych plików w PS + ID + Acrobat, przeglądarka, poczta
    itd. i 4GB znika.

    > Można zaoszczędzić na tańszej obudowie, choć ta jest bardzo fajna.
    > Delta na allegro kosztuje prawie tyle samo, a ja nie znam tych zasilaczy.
    > Dyski są przykładowe(takie były w Agito)

    Nie bardzo widzę możliwości dalszego oszczędzania.
    Może Goodramy zamiast OCZ - nie wiem jak ddr3, ale PC2-6400 były ok.

  • 69. Data: 2009-08-23 15:07:14
    Temat: Re: komputer do 2200, wymiana starych bebechow czy caly nowy?
    Od: "ja.rs.em" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam.

    Jakis czas temu pytalem o zestaw komputerowy.
    Dostalem kilkanascie odpowiedzi, bardzo dziekuje.
    Finalizuje juz chyba zkup tego wymarzonego cuda :) do grafiki, czasem gierki.
    Budzet lekko wzrosl - tak do 2600 +/- (kasa z nieba :))

    I tak to sobie wymyslilem:

    procesor: Intel Core 2 Q9550 Quad Core, 2.83GHz, 1333FSB, 12MB cache, LGA775,
    45nm, BOX 803,35 zł

    plyta glowna: ASUS P5QC, P45/ICH10R, DualDDR2/3-1066/1333, SATA2, RAID, GBLAN,
    FW, ATX 380,38 zł
    LUB: Gigabyte EP45-DS3L /intel P45/339 zł

    RAM: Corsair DOMINATOR 2x2GB 1066 MHZ DDR2, CL5, Unbuffered, DHX Tech. + 1
    szt. 303,27 zł
    LUB: OCZ 4GB (2x2GB) 1333MHz CL7 Platinium Cena: 320zł

    karta graficzna: Asus EN9600GSO GF 9600GSO CUDA 384MB DDR3 (192bit),
    HDTV/2xDVI, HDCP, 193,88 zł
    LUB: Asus GeForce 9800GT 512MB DDRIII /256bit/ HDTV 2xDVI Cena: 375zł

    Dysk: Seagate Barracuda 7200.12; 500GB, Serial ATA/300,7200RPM,16MB c., 175,31
    zł - sie nie znam ale dziwny jakis ...
    LUB: Samsung 500 GB 5400pm 16MB cache SATA-II F2EG w RAID 0 360zł
    LUB: WD 640GB, SATA/300, 16MB (WD6400AAKS) Caviar Blue 250zł

    nagrywarka: Samsung nagrywarka DVD 22x PATA (-Rx20) bulk czarna 97,28 zł

    Zasilacz: be quiet! Straight Power E6-500W 80plus, activePFC, 2xPCIe, 22dBa
    368,34 zł
    LUB: ATX 400W OCZ ModXStream Pro (Fan 140mm, PFC) 234zł

    Cooler Master obudowa komputerowa Elite 335 czarna ( bez zasilacza ) 144,03 zł

    czytnik kart: 4World Czytnik kart flash wewnętrzny 3.5'' 24w1, slot M2, czarny
    22,30 zł

    Pod "LUB" to sugestie roznych znajomych no i probuje sobie porownac te
    otrzymane dane - wybrac lepsze, bardziej pasujace.

    Wybralem Intela-choc wiem, ze to juz nieprzyszlosciowy zestaw (znaczy nie do
    rozbudowy) - AMD wychodzil mi jakos drozej o 300 pln (pewnie to wina komponentow).

    I jeszcze jedno: czy sklep, w ktorym to zamowie liczy cos sobie za zlozenie?
    Pewnie bedzie to e-market, bo blsisko mojego miejsca zamieszkania ma
    stacjonarny sklep (Bydoszcz).

    No i czy jakby byl w zestawie babol jakis to naprostuja i pomoga dobrac
    zamiennik? (zreszta chyba tez po to tu pisze, zeby babola nie bylo).

    Moglibyscie pomoc mi ostatni raz ;P ))) ? Dziekuje.

  • 70. Data: 2009-08-23 17:26:20
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Sun, 23 Aug 2009 15:07:14 +0000 (UTC), ja.rs.em napisał(a):

> [...]
    > FW, ATX 380,38 zł
    > LUB: Gigabyte EP45-DS3L /intel P45/339 zł

    Ja ostatnio kupiłem tak:
    Gigabyte MA790X-UD3P - 360 zet
    Phenom II 550 X2 3.1GHz - 360 zet
    Odblokowałem "brakujące" rdzenie do x4, podkręciłem do 3,5 GHz (bez
    podnoszenia napięcia i na boxowym coolerze) i mam zdecydowanie szybszy
    komputer za zdecydowanie mniejsze pieniądze.